Angrett

En tråd i 'Nettbutikk' startet av Hardy90, 27 Mai 2019.

  1. Hardy90 New Member

    Innlegg:
    4
    Hvordan forholde seg til angrerett?

    Jeg driver nettbutikk, og har klarna som betalingsløsning.

    Klarna sier følgende

    "Hei!

    En av våre felles kunder har informert oss om at deler av følgende ordre er returnert:

    Kan dere vennligst undersøke om dere har mottatt denne delreturen? Hvis ja, ber vi dere korrigere fakturaen. Dersom dere allerede har registrert en delretur, ber vi dere undersøke om returen er korrekt registrert"

    Kunde har ikke kontaktet med angående noen retur eller bruk av angrerett.

    Og når jeg får denne beskjeden fra de, så sitter jeg såklart som et "?"

    Når du gjør et kjøp så er du butikken du skal ta det med angrerett og retur med ikke klarna. Lol


    Angerettskjema ble sendt elektronisk 5 mai, når ordren ble sendt.
    Ordre ankom 14 mai til utleveringstedet i kundens område.
    Pakken ligger i 14 dager til altså imorgen 28 Mai.

    Så hvordan forholder jeg meg til dette? umulig og sitte og gjette seg til når kunden ikke har kontaktet meg i heletatt.
    Pakken er heller ikke hentet ut.

    Angrerett sier at det trenger ikke være noe feil med varen, og være levert ut.
    Er jo en ide at kunden går riktig fram og leser seg eventuelt opp på vilkår.



     
    Sist redigert: 27 Mai 2019

Del denne siden