Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsèr på kommende radiokanal.

Heisann.

Jeg og en ungdommelig gruppe er i ferd med å oprette en radiokanal der hovedfokus blir å spille av HipHop, pop og R&B.

Med det trenger vi en del inntekter, så vi ønsker gjerne noen som vil annonsere. Vi vil for tiden ta 150 kroner for èn uke med en banner øverst på siden. Ved flashbanner vil det koste 50 kroner ekstra.

Siden er ikke ferdig eller åpnet, heller ikke radioen, og det vil ta litt før vi kommer i gang. Men jeg og vi vil veldig gjerne allerede nå finne ut av noen annonsører som ønsker å komme i kontakt med oss.

Reklame på selve radioen vil for øvrig koste 450 kroner for 10 dager (dvs. 4-5 avspilliinger pr. dag.)

Dersom du lurer på hvor stor respons vi kommer til å få, er vi litt usikre , men vi kommer til å bruke sosiale medier til å reklamere med, og vi er ganske sikre på at det er mange som vil bruke kanalen. Kanalen blir forløpig på nett.

Vi kan hjelpe til med enkle bannere om det er ønsket.

Takk,
100000@live.no.

Kontakt for mer info.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Noen spørsmål:

Hva heter radiokanalen?
Vil det være en internettradio eller noe jeg kan høre på i bilen? Isåfall hva er dekningsområdet?
Hva er URL til nettside?
Har dere noe markedsføringsstrategi for å sikre annonsører at det gjøres et forsøk på å få inn lyttere?
 
Noen spørsmål:

Hva heter radiokanalen?
Vil det være en internettradio eller noe jeg kan høre på i bilen? Isåfall hva er dekningsområdet?
Hva er URL til nettside?
Har dere noe markedsføringsstrategi for å sikre annonsører at det gjøres et forsøk på å få inn lyttere?
Besvares på vegne av "GoodLuckGoodDuck"
Når det kommer til hvor mange som vil klikke på banneren, er det vanskelig å si, men dette kan diskuteres pr. epost.
Annonselengden blir også på 11 dager, isteden for èn uke, for samme pris :)
Radioen vil være nettbasert.
Navn og URL venter vi med :)

-Anders
 
Sist redigert:
Hei. Beklager for dobbelposting, men siden vi ikke kan redigere, blir det sånn.

På 3 dager, har Ch1ll.no som radiokanalen vil hete, hatt følgende AdSense statestikker:

Visninger Klikk
311 62

Og siden er kun i "stand-by"-modus
 

zapotek

Medlem
Klart 19,9 prosent er ikke noe problem her. Det er jo ikke noe annet innhold på siden . Anbefaler dere å fjerne den Adsenseannonsen snarest da dere bryter omtrent alt i Adsenses TOS, og står i stor fare for å miste kontoen.
 
U

Uregistrert

Guest
Vi har en gruppe på Facebook.

Vi har ikke offentlig gått inn for å be folk klikke heller, men vi skal fjerne den etter vi har lest retningslinjene.
 

picxx

Well-Known Member
Forslag:
Dere burde gå inn samarbeid med noen (mange?) nettsider som embedder radioen deres på sin nettside, samtidig som dere reklamerer for dem i radioen.
Samarbeidet kunne også omfatte en slags rullering i egenproduserte programmer fra de forskjellige nettsidene, noe som hadde skapt en god del mere innhold i radioen.
Ideen er vel ikke kun å spille hip hop og rn'b musikk? Om det er hele konseptet tror jeg ikke radioen er så veldig visjonell, men kun et svakere tilbud enn f.eks. spotify/last.fm etc.
 
Topp