Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsér mot 1 mill unike/mnd rimelig

Sindre

Medlem
Så, jeg har en ny nettside på gang. Den gjør det VELDIG bra. Den siste måneden har 1 million unike (nordmenn) tatt turen innom. (Analytics-screenshot vedlagt.)

Siden oppdateres daglig med flere innlegg, og annonseringen vil være i form av tekstlinker øverst og nederst i innleggene.

Som et introduksjonstilbud vil jeg tilby en slik link for kun kr. 2900/mnd, ekskl mva. Den store bonusen for de som kommer inn tidlig, er at jeg skal, så langt det lar seg gjøre, fortsette å tilby denne utrolige prisen for alle som fortsetter å annonsere kontinuerlig. (Ved eventuell prisstigning vil du selvfølgelig varsles på forhånd og selv velge om du ønsker/vil/kan fortsette.) Når jeg begynner å tilby annonsering offisielt på selve siden, vil prisene være betydelig høyere.

Ved bestilling for 3 måneder får du det for kr. 2500/mnd ekskl. mva.

Og ja, jeg vil også garantere et visst antall klikk pr. mnd, la oss si minimum 750 klikk (men jeg har god tro på flere, basert bl.a. på statistikk fra Adsense). Skulle ikke antall klikk komme opp i dette på en måned, vil annonsen vises til antall klikk er oppfylt.

Du vet selv hvorvidt dette høres ut som det kan bli lønnsomt for deg.

Så, er du interessert? Send en PM for mer info. Fortell meg også der hva du ønsker å annonsere for, og hvor lenge (1 eller 3 mnd.)
 

Vedlegg

  • statistikk.jpg
    statistikk.jpg
    70,7 KB · Sett: 79

adeneo

Medlem
I følge TNS gallup skulle du hatt norges tredje største nettsted, rett over finn.no.
Tallene til TNS er riktignok på ukebasis, men du skulle uansett vært i topp 10 sjiktet, så her er det bare å ringe og klage slik at du kommer med på listen

TNS Gallup
 

Sindre

Medlem
Kongen: Kommer nok ut med en case study om dette prosjektet etterhvert. Inntil da kan de som er interessert i å annonsere ta kontakt på PM for mer info.

For de som er i tvil om disse besøkstallene: Tro hva dere vil. :D I mellomtiden er jeg interessert i å få til et godt samarbeid med de annonsørene som velger å bli med, og jeg er sikker på de vil merke resultatet av å annonsere på nettsiden.
 

zapotek

Medlem
Nettstedet er sånnsett godt innenfor Topp 20-listen der ja. :)

Men man må vel kanskje ha en eller annen kode å legge inn for å bli registrert der. Ikke vet jeg...

Ja, det bare et lite fåtall av Norges nettsider som bruker trackingkoden til TNS-gallup.
 

Sindre

Medlem
Screenshoten var for å vise unike besøkende og sidevisninger i et gitt tidsrom (1 måned). Jeg har ikke behov for å vise absolutt alle detaljer fra Analytics til alle og enhver akkurat nå. Hvis du er interessert i å vite mer, PM.
 

picxx

Well-Known Member
Går ut fra at linkene er sitewide? I så måte er det jo billig, selv sammenlignet med kjøp av trafikk i bulk.
 

Sindre

Medlem
Poenget var at dette skulle være et superbillig åpningstilbud. :) Er fullt klar over at jeg kunne tatt mye mer ved å henvende meg til store aktører med store budsjetter. Men siden jeg kjenner så mange her inne, tenkte jeg å åpne denne muligheten for dere i første omgang... (og for å kick-starte meg selv i gang med annonsesalget). De som tror de kunne hatt nytte av eksponering for opp mot 1 million besøkende, ser forhåpentligvis verdien i dette tilbudet.

Tekstlinkene vises i innleggene, så de er nesten sitewide, ettersom de eneste andre sidene er et par standard-sider (disclaimer, etc) samt hovedsiden.

Som jeg har nevnt til et par av de som har henvendt seg på PM, så åpner jeg også for to 125x125-bannerplasser i sidemenyen, og de vil være sitewide. Den ene av disse er solgt, så kontakt meg hvis noen er interessert i den siste.
 
Topp