Kjapp og trygg hosting for Wordpress

annonse-nettside selges

erkdahl

Medlem
Hei,

Grunnet manglende entusiasme, motivasjon, tid og selgeregenskaper så vurderer vi å selge nettstedet salgioslo.no

Nettstedet er bygget opp som en annonseportal hvor salg og tilbud kan annonseres.
Har pr. i dag rundt 20-30 partnere, som har brukt (og til en viss grad fortsatt bruker) nettstedet til å legge ut annonser. Interessen for nettstedet og konseptet har vist seg å være rimlig bra. MEN det må selges inn hos butikker for å få opp annonsevolumet, og leserne kommer når annonsevolumet har kvalitet og bredde.

Pr. i dag tar vi null kroner for annonsering. Vi tjener også omtrent null kroner på banner-annonser.
For oss er dette en null-inntektskilde, men for den rette har dette kanskje potensiale?

Systemet er i alle fall bygget over Joomla CMS, med et spesialtilpasset annonseringssystem på topp. Mye arbeid er lagt ned i utviklingsarbeidet, og lite arbeid er lagt i salgsarbeidet.

Ta kontakt hvis du vil ha mer informasjon eller er interessert.
Vi vurderer alle tilbud, men vi gir ikke bort nettsiden gratis. Da lar vi den heller få dø i fred.
 

Kassimaja

Geocacher
Kast ut en pris da, slik at vi vet hva du kunne tenkt deg.
 

erkdahl

Medlem
Jeg kunne tenkt meg en pris rundt 20.000,-
Men vil vurdere alle tilbud fra. ca. 5000,- og oppover.
Så hvis noen er interessert er det bare å kaste over et bud pr. pm eller epost: erik.dahl (a t) salgioslo.no

Som ekstrainfo kan jeg nevne at det ikke har vært noe problem å selge annonseplasser mot gavekort. Vi hadde en plan om å begynne med å selge annonseplasser mot gavekort vi kunne lodde ut til brukere, og vi har allerede fått tilbud fra 3-4 stykker som ønsket å bytte bort gavekort mot bannerannonser. Eventuell kjøper overtar selvsagt hele kundebasen og kan forfølge disse tilbudene videre.
 
Topp