Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsering fra kr. 9,50

Sindre

Medlem
Heisann!

En stund siden jeg har postet her nå, men tenkte jeg kunne informere om de sinnsykt billige prisene for annonsering på Glabladet akkurat nå. Ved bestilling for et år koster samtlige bannere nå under kr. 20 pr. uke, med den billigste for kun kr. 9,50.

Vil du sikre deg en annonseplass på Glabladet for hele år 2014 for en billig penge, har du sjansen nå. Disse prisene er halv pris av min forrige kampanje, som begynte på kr. 19 pr. annonse (og som var den billigste jeg hadde tilbudt den gangen), og den ble nesten utsolgt!

Her er oversikten (prisene gjelder for et helt år):

125x125 = 9,50 pr. uke / 494 for et år (+mva)
768x150 = 19,50 pr. uke / 1014 for et år (+mva)
300x250 = 17,50 pr. uke / 910 for et år (+mva)
468x60 = 16 pr. uke / 832 for et år (+mva)
160x600 = 13,50 pr. uke / 702 for et år (+mva)
180x150 = 12,50 pr. uke / 650 for et år (+mva)
468x400 = 11 pr. uke / 572 for et år (+mva)

For mer informasjon og bestilling, les mitt siste blogginnlegg.

-
 

Sindre

Medlem
Siste innspurt!

Kampanjen avsluttes 31. januar kl. 23:59 (og reklamebannerne for kampanjen vil forsvinne).

Jeg vil med dette gi en siste mulighet for et års eksponering til den billigste prisen i Glabladets historie.

For ytterligere detaljer, les første innlegg i tråden, eller gå til bestillingslinker her.

Som annonsør er du i godt selskap. Blant de som har benyttet seg av muligheten så langt, er:

  • Core Confidence v/Morten Hake
  • Målbevisst.no
  • Games1.no
  • Nettgründer.com
m. fl.

Ikke alle har sendt inn sine bannere enda.

Den mest attrakive plassen, 768x150 (toppbanner) har nå fått en ledig plass grunnet manglende betaling fra en opprinnelig annonsør. Kun én ledig plass, altså.

Det er kun opptil 3 annonsører pr. plass, unntatt på 125x125 som har 100% visning.

For oversikt over plasser og tilgjengelighet, se innlegget med bestillingslinker (oppdateres fortløpende). Hvis en plass mangler PayPal-link betyr det at plassen er utsolgt.

Betingelser: Må betales via PayPal-link med en gang. Da jeg åpnet kampanjen holdt jeg av en del plasser som aldri ble betalt. Denne gangen holder jeg ikke av noen, så det er førstemann til mølla som gjelder.

Muligheten forsvinner altså 31. januar kl. 23:59, eller så fort plassene blir utsolgt.
 

Sindre

Medlem
768x150 er nå utsolgt og kampanjen avsluttes i morgen ved midnatt. Fortsatt flere gode plasser igjen. :)

Msites: Det stemmer. (Opptil, altså i gode perioder.) Og det kan dokumenteres for de annonsører som måtte ønske det.
 
Topp