Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsering i WF-tråder

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Enig. Bør skilles ut på en eller annen måte. Har ikke noe imot å høre om gode tilbud som er relevante for oss, men da bør kanskje tråden merkes spesielt.

Spiller vel liten rolle om det havner i et eget underforum kanskje - de fleste leser vel alle nye tråder uansett hvor de befinner seg. Hva med å forlange markering av tråden slik: [EGENREKLAME] trådtittel...Eller noe i den duren.
 

picxx

Well-Known Member
Hvis den eneste hensikten med aa registrere seg paa webforumet er aa legge inn en annonse, i form av en traad, er det ikke mye nevenyttig man bidrar med, selv om tilbudet/reklamen er relevant for webgrundere/utviklere/designere.

Tonny kunne laget en egen traad med annonseringsreglement her paa wf.
Der kunne de f.eks. kjoept sticky traad i en kategori, lagt inn annonse i egnet forum eller paa annen maate kjoept annonsering her paa webforumet.
Selv om det er relevant for oss brukere, er det mange her paa webforumet som driver sider som er mye mere relevante/laererike enn et webhotell og et domene, og hvor skal man dra grensa?

La annonsoerer betale for annonsering.
Slett det om det ikke er betalt annonsering.
 

Dag Frogner

Supermedlem
For min del har jeg gjort det slik at for å kunne poste reklame i forumet, må man ha en banneravtale hos meg. Og det er kun lov til å annonsere i en egen kategori.

Men nå har jo jeg litt bannere rundt omkring på siden min, vet ikke om Tonny er like interessert i å ha det. Ellers er jo forslaget til picxx bra, la annonsørene betale for det.
 

Nutz

Med lem
https://www.webforumet.no/forum/kj-...6-domene2-har-50-p-alle-pakker-i-nov-des.html er en ren annonse.
Hva syns dere om at nye medlemmer kommer inn og annonserer i tråder på den måten?
Den fremgangsmåten der er helt på "trynet".. Dette er en ren annonse, dersom du ikke tjener penger på denne type annonsering eller har godkjent dette med annonsør på forhånd Tonny, så fjern hele dritten.
Når sånt får gro, så gir det inntrykk av at forumspamming er helt OK.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er med på å trekke ned hele inntrykket at webforumet som en ressursplass!

Det morsomme er jo at han sannsynligvis ville hatt større effekt av å presentere seg først, hvor han fortalte at han blant annet drev dette selskapet.

Slik jeg ser det er det jo ren SPAM han her bedriver.

Hadde det derimot vært et forummedlem som hadde postet 500-1000 poster ville jeg stilt meg noe annerledes til det.
 

pleb

Medlem
Vanlig prosedyre på andre forum er å slette brukeren og det de har postet om dette er første post. Erfaring tilsier at han neppe vil være en nyttig diskusjonspartner etter dette...
 

allegretto

Medlem
Dette er uten tvil spam.
MEN, når noen googler "Domene2" kommer webforumet-tråden hans høyt opp... og den gir vel ikke akurat noe veldig positiv inntrykk.
 
Hva med å gjøre som på warriorforumet? La det koste en provisorisk sum for en annonse som må godkjennes av en moderator først.

Eller evt. lage en "spam" knapp som sletter hele posten etter x antall trykk.
 

eplebiten

Medlem
Etter et raskt søk på google fant jeg ut hva dere snakker om.

Nå er jeg en stor beundrer av WHT, og dette har en bakgrunn i at de er svært dyktige på moderering og har ryddige regler angående dette. De har valgt å bruke en egen kategori i forumet for annonsering av tjenester samtidig som de slår hardt ned på de som bryter reglene om annonsering i andre kategorier.

Jeg mener at Tonny burde opprette en egen kategori for annonseringer som vi snakker om i denne tråden, og han burde ta betalt for de.



PS: Når noen er en forhandler av JustHost, så ville jeg aldri blitt en kunde hos den leverandøren. Justhost har ikke akkurat et spesielt godt rykte på seg og sine webhoteller.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg mener at Tonny burde opprette en egen kategori for annonseringer som vi snakker om i denne tråden, og han burde ta betalt for de.

Warrior forum, WHT og andre har så stor medlemsmasse og så mange annonsører at det er verdt bryet for dem. Det er ikke verdt bryet å lage et system for slikt her på WF. Det var derfor jeg spurte dere hva dere syntes. Hvis dere hadde syntes at det var ok å la slikt stå ville det få stått gratis.
 
Topp