Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsering med adwords for clickbank landingssider

Web2000

Medlem
Har de siste dagene opplevd noe kjedelig:
Jeg har gått fra 1 millioner visninger på mine landingssider til 10 000 visninger daglig. I tillegg har qualityscoren gått fra 7 til 1. Jeg har lest at når du kommer opp på et visst nivå av visninger og klikk pr dag så behandler google annonsene dine manuelt. Det tror jeg har skjedd med meg, og at denne manuelle behandlingen har slått negativt ut på min konto og mine annonser.
Mest sannsynlig så liker ikke Google landingssidene mine og "vil ha dem vekk".
Spørsmålet mitt til dere er egentlig hva er det google aksepterer og ikke akseptere av slike landingssider? Jeg mener å ha fulgt retningslinjene ganske nøye.

Her er et eksempel på en slik side jeg har (dette er ikke min). Kan dere si om denne overholder retningslinjene? Eventuelt hva som gjør at den ikke overholder de?

Red Ring Of Death Fix - Fix 3 Red Lights Of Death - XBOX 360 Repair Guide - Fix Three Flashing Red Lights - Repair RROD Error

Vil det å føre "kunden" rett inn på clickbank sin betalingsside være en løsning på problemet?
 

kongen

kongemedlem
Vil tro den siden du lenker til får lav QS på grunn av at det er bare en affiliate review side. Den gir ingen nyttig informasjon.
 
Sist redigert:

Web2000

Medlem
Hva vil du si er en mer riktig måte å gjøre dette på? Altså hvordan kan du promontere clickbank produkter best mulig via en landingsside ved å bruke adwords. Tenker da ikke på hva som selger best, men altså hva google godtar og ikke
 
Topp