Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsering på Musikk-Guiden.NET

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå kan du annonsere på den nye websiden Musikk-Guiden.net. Vi ligger for øyeblikket på en pen førsteplass på ToppListen.no og Bloggurat.

Har også økende besøk fra søkemotorer som Google og Kvasir, se bildet under:
searchengines.JPG

Totalt sett ligger Musikk-Guiden.NET på 500-1000 unike besøk visst jeg ikke markedsfører den. Når jeg jeg markedsfører siden kan jeg få alt fra 2000-20000 besøk per dag. Jeg bruker Nettby, Kudos, Blogglisten, Bloggurat og Bloggrevyen for markedsføring. Samt noe forum posting og blogg kommentarer.

84 personer abonnerer på FEEDBURNER og har også 20 leads totalt ca. 104 RSS subscribers.

Musikk-Guiden.NET er under EN måned gammel dvs at tallene over er kjempe bra for en såpass ny webside.

Du kan nå annonsere på Musikk-Guiden.NET! PGA at siden er såpass ny vil prisen på annonsene kun ligge på 25 kroner per uke. Du velger selv hvor annonsene skal ligge så lenge de ikke ødelegger for navigeringen for mine brukere. Alle annonse linkene vil være NOFOLLOW!

Kun bestillinger for en uke om gangen. Bestill nå før prisene går opp. Kontakt meg på mail, musikkguiden (at) gmail.com eller send meg en PM for mer informasjon. Du kan også svare på denne tråden visst du lurer på noe :)

Mvh,
Tor Gunnar
Musikk-Guiden.net - ditt websted for alt musikk relatert materialet
 
Nå har jeg også fått presseomslag for Musikk-Guiden.net på en av Norges mest populære websider. Nemlig på Nettavisen's datterside Son2.no. Jeg fikk en hyggelig email om jeg ville la meg bli intervjuet av dem og takket selvsagt JA!

Les hele intervjuet NÅ!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Som et tips - og ikke som kritikk - så anbefaler jeg deg å forbedre layout'en på siden din slik at den ikke virker så rotete. Det blir vanskelig for annonsører å få oppmerksomhet til sine annonser når siden er så amatørmessig satt opp. Man vet jo neimen bak eller fram på den siden der.

Men du ser jo best selv selvsagt.
 
Som et tips - og ikke som kritikk - så anbefaler jeg deg å forbedre layout'en på siden din slik at den ikke virker så rotete. Det blir vanskelig for annonsører å få oppmerksomhet til sine annonser når siden er så amatørmessig satt opp. Man vet jo neimen bak eller fram på den siden der.

Men du ser jo best selv selvsagt.

Jeg er helt enig. Vurderer og ha menyer både på høyre og venstre side. Reklamen litt lengre ned siden jeg ikke har så veldig god suksess med adsense i venstre sidebar. . Det vil gi bedre navigasjon for mine besøkene. Anbefaler du å bytte ut bakgrunnsfargene også ?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Anbefaler du å bytte ut bakgrunnsfargene også ?

Med forbehold om støtende kommentar: Jeg anbefaler deg å finne noen som vet hva de gjør..

Wordpress, altså systemet du bruker for publisering, har "millioner" av ulike themes tilgjengelig, også gratis, som du burde se på. Gjør et google-søk om "free magazine themes for wordpress", så det dukker det nok opp ganske mye.

Det finnes også mengder av folk som lager slike themes fra bunnen av, også her på forumet. Jeg kunne gjort det, men har ikke tid - så jeg kan anbefale WooThemes (woothemes.com) som har noen meget gode magazine themes som du kan plassere annonser på.

Lykke til.
 

picxx

Well-Known Member
25.- / uke er ikke noe a si paa :)

Samtidig enig med peter. siden ser mer eller mindre ut som et dass :)
 

onlyme

New Member
Gratulerer Gunnar. Likte siden din veldig godt. Elsker å surfe rundt i sider som er litt særegne med sitt eget unike design. Lykke til!
 

muffins

Medlem
Siden har godt potensiale, men føler at designet trekker ned helhetsinntrykket ganske mye. Litt nytenking der hadde absolutt ikke vært dumt ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp