Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsestyringstjeneste?

clinton4

Medlem
Hei,

Er det noen som kan anbefale et system som lar oss laste opp og styre kampanjer/annonser vi kjører på forskjellige nettsider? Målet er å kunne gi en kode til de aktørene vi annonserer hos, for så å kunne endre annonse innholdet selv fortløpende. Ønsker primært en løsning som hostes av tilbyderen, men en script kan også være aktuelt.
 

barentshavet

Active Member
Hvor stor skala er det snakk om? Om dere bruker mye penger ville jeg benyttet meg av programmatiske kjøp, slik at dere kjøper direkte gjennom feks DoubleClick eller AdForm.

Dersom dette er lavskala annonsering og hvor investeringsnivået er ganske lite, har jeg dessverre ingen konkrete tips. Du kan jo alltids sjekke ut codecanyon og se om det finnes noe der.
 

leisegang

Medlem
Jeg har brukt OpenX flere ganger. Har hatt over 12 mill annonsevisninger via det. Der kan du opprette flater og annonser og sette opp sider. Koster ikke noe men tar en del oppsett.

Det kan jeg fikse for deg. Da får du bare noen Javascript koder du limer inn på annonseplassene. Noe ala adsense. Du kan legge inn hva du vil på annonseplassene egentlig.
 
Topp