Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anonymous surfing

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg har installert TOR nå og holder på sette meg inn i mer enn jeg trodde. Kom også over denne: Your Unique Browser Fingerprint Identifies You Even with Cookies Turned Off - The Internet Patrol og lurte hva dere bruker for å surfe anonymt, hvis dere er opptatt av sånt.
De som har skrevet noe relatert til DLD før trenger ikke rekke opp hånda, dere er allerede regnet i gruppen som synes dette kan være interessant ;)

Det som er merkelig er at når jeg besøker google.no med firefox (3.6.16), right-click view page info, permission: cookies = block, men så security, og view cookies så ser jeg jammen en del cookies!! Noen som vet hva det er?
 

Nutz

Med lem
Dette med sånne super/zombie-cookies er ytterst interessant.
Så en artikkel der det faktisk var mulig å fjerne dette på enkelte browsere manuelt.
Men tungvindt, dukker nok opp et tillegg med "IQ" nok til å fjerne de automatisk.
Dessuten bør disse rammes av cookie-loven som kommer også.

Dette at selve nettleseren har en unik ID som lekker er helt klart et problem dersom dette er tilfelle. -Har ikke tro på at dette er noe som blir/er implementert i de nettlesere som er utgitt i åpen kildekode. -Tror rett og slett folk som er med i prosjektene hadde reagert på det.
 
Topp