Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Another step to reward high-quality sites

adeneo

Medlem
Matt Cutts skrev:
We want people doing white hat search engine optimization (or even no search engine optimization at all) to be free to focus on creating amazing, compelling web sites.

Hadde ikke det vært topp !
 

Tonny Kluften

Administrator
De sier nå at linker i ikke-relatert innhold mister verdi. Det er ikke noe nytt at det er best med linker i relatert innhold. Logisk sett så skulle også dette bety at sidebar og footer lenker på blogger og nettsider som er urelatert til lenken mister sin verdi. Det er i såfall veldig dramatisk for millioner av nettsider.
 

annettelode

Medlem
Ja nå er det bare å pakke kofferten for de som driver SEO service.Google vil gi nettsider som ikke bruker seo bedre ranking.
Lei en skribent i stedet for seo service så vil Google belønne din side.
 
Ja nå er det bare å pakke kofferten for de som driver SEO service.Google vil gi nettsider som ikke bruker seo bedre ranking.
Lei en skribent i stedet for seo service så vil Google belønne din side.

Vil nok si at du tar litt feil der, seo vil uansett være viktig. De som jobber med seo bør jobbe med at siden blir best mulig satt sammen, og det går også på at innholdet er bra skrevet. Viktig at alt stemmer både on- of offsite.
 

annettelode

Medlem
artikkelskriving og linking

Nå er vel artikkelskriving og linking fra artikler en del av SEO-arbeidet annettelode!?! ;-) Og, det vil nok fremdeles være mange andre faktorer som kommer til å spille en rolle og.

Linking til artikler skal etter Google skje via den som leser artikkelen - dvs at den blir syndikert av fornøyd leser og ikke av et seo firma som bygger linker til artikkelen
 

adeneo

Medlem
Lei en skribent i stedet for seo service så vil Google belønne din side.

... dvs at den blir syndikert av fornøyd leser og ikke av et seo firma som bygger linker til artikkelen

Gå ett annet sted med disse sannhetene dine, dette er internett. :D

Du skremmer jo bare vannet av mange av forumets medlemmer, og hvis du ikke går litt stillere i dørene, og fortsetter med dette tøvet slik at det kanskje blir virkelighet, så må Tonny snart endre navn til NAVforumet, da mange av disse seo ekspertene som frekventerer forumet vil bli arbeidsledige så snart scrapebox og x-rumer slutter å virke, og husker jeg ikke feil driver du i denne bransjen også, med diverse bloggnettverk, lenkebygging og annet.
 

annettelode

Medlem
adeneo

Gå ett annet sted med disse sannhetene dine, dette er internett. :D

Du skremmer jo bare vannet av mange av forumets medlemmer, og hvis du ikke går litt stillere i dørene, og fortsetter med dette tøvet slik at det kanskje blir virkelighet, så må Tonny snart endre navn til NAVforumet, da mange av disse seo ekspertene som frekventerer forumet vil bli arbeidsledige så snart scrapebox og x-rumer slutter å virke, og husker jeg ikke feil driver du i denne bransjen også, med diverse bloggnettverk, lenkebygging og annet.

Det er synd å høre at du ikke har fått med deg Googles siste oppdatering - og veldig smålig av deg å true meg når jeg prøver å si noe om hva som foregår på Internett.Ta deg sammen og vis litt folkevett.Ikke er jeg en "Naver" heller:)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
SEO=brukervennlighet

Kan det sies enklere?
 
Topp