Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Antall innlegg

Gomlers

Member
Hvordan funker det her med opptelling av innlegg?
Er ganske sikker på at jeg skrevet flere innlegg enn hva som står, eller er det en cron som kjører, og ikke en mysql som teller for hver gang siden blir lasta?

Når jeg er inne på temaet... når blir man medlem kontra "nybegynner"?
Ikke at det har allverden å si, bare nysgjerrig.. ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er ikke alle kategoriene som har uttelling på postcounten din. Det er rett og slett fordi det er enkelte kategorier som ikke er noe spesielt relevant til teamet for forumet. Poster du bare for å få høyere postcount?

Man blir "medlem" når man har over 10 innlegg (noe du har klart ganske fort - stå på!) og har vært medlem i over 14 dager. Da kan du også ha signatur : )
 

Gomlers

Member
Hehe, jeg poster nok ikke for å få høyest mulig postcount. Egentlig lurte jeg på hvordan Vbulleting fungerte. Om de faktisk hadde satt det opp med cronjobs f.eks.

Når man er ny på et forum er det hundrevis av diskusjoner man skulle ønske man var med på den gangen de ble startet, ikke sant. Derfor jeg poster litt mye og litt heftig kanskje, ikke meninga det.. Roer seg nok noe ned etterhvert - men jeg MÅ jo få med meg det som er spennende vettu' - og nettet er en stor plass, så jeg kommer alltid over noe nytt i et forum jeg ikke har vært på før :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er ikke noe problem å dra opp igjen en gammel tråd om du har noe nytt å tilføre den, så det er ikke noe stress. Bare bra med aktive medlemmer :)
 

Keanu

Geek
Jepp, jepp, er bare å poste i gamle tråder om det er noe nytt. D.v.s. ikke "enig"-poster.
Jeg trenger å se nye poster hver time nå når det er eksamenssesong og jeg går gjennom bokmerkene mine omtrent kontinuerlig. :)
 
Topp