Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Arrow Trader Lite III innstalering

onlyme

New Member
Noen som er erfaren i innstalering av Arrow Trader Lite III. Ønsker innstalering samt trade tilrettelegging av header, og footer tilsvarenede yplf dot com (adult).

Oppgi pris i dollar pr. side:)
 
Sist redigert:

Bjørn Andersen

Webmaster
Fri båndvidde høres da veldig rart ut da ? Hvor mye betaler du i måneden da, og hvor mye mbit brenner du ? Hvis greit om jeg spør da :O
 

picxx

Well-Known Member
Fri båndvidde høres da veldig rart ut da ?

Stemmer dette.
Jeg har tre kontoer hos DH med "fri båndbredde".
Det som en dog må merke seg er at hverken CPU load eller minnebruk på kontoen er like "fritt".
Har hatt noen gallerier på thehun, krawl og thumbzilla på DH konto, men da går fort kontoen i stå gitt. :D
 

onlyme

New Member
Stemmer dette.
Jeg har tre kontoer hos DH med "fri båndbredde".
Det som en dog må merke seg er at hverken CPU load eller minnebruk på kontoen er like "fritt".
Har hatt noen gallerier på thehun, krawl og thumbzilla på DH konto, men da går fort kontoen i stå gitt. :D

Cpu, og minne er sevfølgelig noe du kjøper, og betaler for. Du må ha dedikert for å brenne av store mengder båndvidde. På share vil det alltid begrense seg
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Høres jo greit ut da, men regner med de kompenserer med dyrere serverleie eller lav kvalitets båndbredde ? Jeg mener, det må jo nesten lønne seg for dem også, ingen gir jo bort noe gratis :)
 

onlyme

New Member
Høres jo greit ut da, men regner med de kompenserer med dyrere serverleie eller lav kvalitets båndbredde ? Jeg mener, det må jo nesten lønne seg for dem også, ingen gir jo bort noe gratis :)

Sidene mine får topp karrakter på rask lasting etc. Så kvaliteten er 100%.

Dette er et gigantisk hosting selskap, men som mange andre overselger de, men i motsetning til mange andre som overselger. Så er de kjent for å levere det de lover. De fleste bruker lite, og da går det greit at noen bruker veldig mye. I snitt er dette god butikk uansett.

Serverleien er på 15 dollar pr. 150mb ram max 4000mb pr server, og 20% rabatt på flere servere.
 
Sist redigert:
Topp