Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikkel om konebanking? Over grensen?

peterandrej

pensjonert moderator
Setter pris om folk sier sin ærlige mening. Vil jo holde meg innenfor det som kan kalles "folkeskikk", men samtidig være litt spiss. Derfor: en artikkel om konebanking.

Og, det kan jo hende jeg har gått over grensen her. Kanskje hoppet grundig over også. Trenger iallefall en tilbakemelding på om dette er innhold du synes er morsomt eller bare dumt..

Grensen mellom det geniale og det håpøse er syltynn som kjent.

Les artikkelen her:
Agurkposten.no Slik banker du kjerringa di, samtidig som du kommer i form!

Anyway, fint om du sier ifra hva du mener, da dette innlegget blir en slags rettesnor for hvilket nivå jeg skal legge meg når det kommer artikler.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg tror at å spøke med tragedier generelt er lett for oss som ikke har opplevd det, men for de som har opplevd det (og det er veldig mange i det her tlfelle) tror jeg det bare ser jævli dumt ut å skrive sånn. Jeg syns ikke det er noe morsomt, det kunne kanskje vært morsomt hvis man brukte en sånn post til å fortelle hvor fælt noen kan ha det, men det her har ikke den snerten som skal til i det hele tatt.
 

Keanu

Geek
Prinsippielt har jeg ingen problemer med en slik artikkel (selv om jeg ikke ville lagt den ut selv), men jeg ser ikke underholdningsverdien. Som provokasjon kan det selvsagt fungere for å trekke litt trafikk.

Jeg har problemer med å tenke ut en underholdende måte å skrive en slik artikkel på faktisk. Det eneste jeg kan tenke meg, er et tydelig fabrikert "leserinnlegg", som forsvarer saken. Uansett skal det mye til for at det ikke bare blir dumt.

Tips for agurkposten er kanskje en slags versjon av "Leserenes AG" (som i leserens VG eller hva bloggen deres heter), der fabrikerte innlegg fra stereotyper legges ut.
 

Gomlers

Member
Sikkert 100.000 som vil le av den, og 100.000 som ikke ville begynt å le.. Uansett åssen en vrir å vender på ting, så får en alltid de som er uenig og ikke skjønner spøken.

Nå er vel ikke agurkposten ment for de mest alvorlige sjelene, så jeg tror du kan slippe billig unna. At du har vridd artikkelen til egentlig å henge ut Staff's mening samtidig som du (forhåpentligvis) mener at islam har et noe drøyt kvinnesyn, så synes jeg det er greit.

Jeg ville kanskje tatt den bort ved første "Nei nei nei - kommentar :)
 

Knut

Medlem
Jeg ville glatt lagt den ut uten problemer. Uansett vil du muligens få jævlig med pepper om media finner ut at dette er noe for. (Kanskje ikke rette årstiden) Og får du det så er det jo masse gratis markedsføring.
Men jeg tror egentlig at de alle fleste vil se "hva det er for noe", og ta ting med godt humør. Hvorfor kan man ikke spøke litt med konemisshandling, islamer og Staff når man kan harselere med kreft, død, pedofili osv osv.... Ser ingen grunn til å la være.
Legg den på Kudos også..
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Beklager, men denne var ikke spesielt morsom og full av skrivefeil! OK, så er jeg veldig kritisk nå..... men, synes det meste du gjør har kvalitet og dette var langt unna det du vanligvis leverer! Og, Staff sa vel ikke noe om konebanking - det var æresdrap som var temaet!
 
Topp