Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikkel submit program som anbefales?

i-net

Medlem
Trenger et enkelt men godt fungerende program for å sende artikler til ezinearticles.com og lignende artikkel databaser. På forhånd takk for alle svar :rolleyes:
 

i-net

Medlem
Virkelig ingen som bruker et slikt lite program overhode? Er også intressert i måter å automatisere innsending til kataloger, men var primært for artikkeldatabaser jeg spurte om.
Eventuelt om dette er uansett for mye brydderi at det beste er å fortsette å betale folk på DP for dette..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg hadde endel slikt før, men verdien av det nå til dags er så latterlig lav at jeg ikke gidder bruke tiden på det. Jeg submittet en side i over 1000 kategorier over en periode på 1 månede (det var mildt sagt kjedelig, for automatisk submitting er ikke så automatisk som du tror!). For morroskyld laget jeg enda en nettside om samme tema og optimaliserte den for samme nøkkelord. Hadde vel 20-30 mindre viktige lenker (commentspam osv) og rundt 10 lenker fra relevante sider. Selvfølgelig rankerte den forbi den første siden på null komma niks. Den første siden rankerte egentlig ikke engang og det var i en veldig liten nisje.

Så som sagt, kataloger har ikke så mye å si lengre. Samme gjelder igrunn disse artikkelgreiene, siden det er sjeldent at populære nettsider plukker dem opp. Det er som oftest feeder/MFA sider som bruker dem.

Eneste katalogene jeg synes har noe effekt er DMOZ og Startsiden.no.
 
Topp