Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikkelserie om å tjene penger på nett

Skriver en lengre artikkel i flere deler om hvordan man kan tjene penger på nett. Bør være interessant for mange her inne. Har ikke funnet opp kruttet på nytt, så ikke forvent "skjulte" tips ingen har tenkt på før :) Dette er en grei oppsummering for vanlige folk som ikke har all verdens erfaring med dette, men mye av det som står her kan nok folk på Webforumet fra før.

Starten ser slik ut:

"Etter som internett har vokst og utviklet seg i de siste tiårene, har flere og flere begynt å tjene penger på forskjellige prosjekter på verdensveven. For noen er dette en fulltidsjobb, og for enda flere er det en ekstrainntekt ved siden av studier eller vanlig jobb. Selv om reklamer på nett liker å lokke med enorme inntekter på kort tid og med minimal innsats, er det selvfølgelig ikke så enkelt. Hadde det vært det, hadde vel ingen hatt en vanlig ni-til-fire-jobb lengre? Samtidig trenger du ikke være den nye Bill Gates for å tjene noen kroner på nett. Så lenge man har litt tålmodighet og en datamaskin er mulighetene absolutt til stede! Selv om pengene ikke kommer til å renne inn umiddelbart, vil det på litt lengre sikt kunne gjøre det."

Artikkelen er i flere deler (men alt er i det samme dokumentet). Dermed kan man legge ut delene over flere sider, for å få folk til å klikke seg videre for å lese neste del. Flere besøkende og forhåpentligvis mer klinkende mynt i din kasse :)

Foreløpige deler:

Del 1: Intro
Del 2: Blogging (2.1 "hva skal jeg skrive om", 2.2 "Ok, jeg vet hva jeg vil skrive om. Hva nå?", 2.3 "Hvor kommer de faktiske inntektene fra"?
Del 3: Selge tjenester på nettsted for ”mikrojobber”
Del 4: Delta i panel- og spørreundersøkelse
Del 5: Dropshipping
Del 6. Skrive en e-bok

Per nå er hele guiden på 1823 ord men det kommer nok til å ende på rundt 2500-3000 ord til slutt.

Hvis noen kunne tenke seg denne selges den til høystbydende over 800 kr. eks mva. Med andre ord mange ord for pengene :)
 
Topp