Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikler til salgs!

Hakasu

Medlem
Nå er jeg ledig for noen skriveoppdrag igjen, og kan levere både artikler og andre tekster innen en rimelig tid og til en god pris.

Prisen ligger på kun 0,25kr per ord eks. mva, så her får du mye for pengene. Det betyr at du kan få en god artikkel på 500 ord for bare 125kr!

Jeg kan skrive om ganske mye forskjellig, og dersom jeg ikke allerede har kunnskap om emnet leser jeg meg godt opp på det før jeg begynner skrivingen.

Jeg har ganske mye erfaring med å skrive om følgende temaer:
- Lån og kredittkort.
- Reiseartikler.
- Slanking, trening og kosthold.
- TV-, og dataspill.

Som sagt skriver jeg også om andre temaer, så det er bare å spørre meg, så skal jeg se hva jeg klarer å få til.

Interessert? Send en e-post til nicklasiversen@gmail.com så tar vi det derfra. First come, first served!

Etter noen uheldige opplevelser tar jeg nå forskuddsbetaling, noe som vil si at du må betale fakturaen før du får tilsendt artiklene. Fakturaen sender jeg når jeg er ferdig med artiklene, ettersom jeg må vite hvor mange ord de er på før jeg lager den. Dersom noen ønsker å bestille veldig mange artikler kan det være nødvendig med et "depositum" på 30 % av anslått sum som en liten sikkerhet.
Dere jeg har handlet med tidligere og som har gjort opp for dere kan se bort ifra denne forhåndsbetalingen.

Et lite utvalg referanser:
Algekuler | Akvaforum.no - Akvarieforum, akvarium og akvariefisk
Hvordan gå ned i vekt med cottage cheese Y-Hvordan.com
Slik blir du brun på en sunn og god måte
Gå opp i vekt med proteinpulver - Proteintilskudd.com

Jeg har også flere andre referanser, så hvis det er noen som vil ha referanser på et spesielt tema eller lignende kan det helt sikkert ordnes.

Er supert om dere fyller inn følgende informasjon når dere bestiller, så blir det lettere for meg å ha oversikt.

Fakturainformasjon, navn og adresse:

Antall artikler:

Antall ord per artikkel +-100:

Tema for artiklene:
 

Hakasu

Medlem
Jepp, nå er påska fullbooka allerede. Det var litt flere som var interesserte enn jeg hadde trodd, så jeg kan nok ikke begynne på dine før helt på slutten av måneden.

Med Tonny sine 100 vil jeg nok regne med at det er bortimot 3 ukers ventetid nå. Jeg bumper opp tråden igjen når jeg nærmer meg å bli ferdig med de som allerede har bestilt.
 
Topp