Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikler

Alltidpåjakt

New Member
Trenger noen til å skrive egne eller skrive om andre sine artikler og poste de på min wordpress webside.

Kan også være interessert i at noen har ansvaret for websiden, slik at det til enhver tid kommer nye artikler.

Det dreier seg om generelle nyheter.
 

Stoppet

Banned
Mange enkle generelle artikkler og/eller fast basis trenger nødvendigvis ikke koste mer enn 30-50 øre. Det er hvertfall min erfaring. (eks. mva)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
500 kroner per uke? Altså kanskje et par artikler i uka? Ja, slik blir det sikkert "liv på siden" av ;)
 

Alltidpåjakt

New Member
Mr positiv.... De artikklene jeg har nå ligger på 300 + ord.I følge mine mattematiske kunnskaper som strekker seg så langt som til ungdomskolen, så vil 0,3 - 0,5kr pr ord bli mellom 5 og 3 i uka.

Det skal også skal produseres litt unikt stoff fra andre hold.

Selv om ikke dette skaper liv, så er ikke planen å bli neste Dagbladet.no... Men heller å få spredning av det unike stoffet ;)

Men unasett, jeg var ute etter noen som kunne skrive for meg, ikke at voldsomt positive folk skal fortelle meg, selv med all sin kunnskap om hva jeg ønsker å oppnå, at "dette blir det ikke liv av". ;)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Var ikke jeg som brakte "liv på siden" på banen ;)
 

Stoppet

Banned
Ser at forumlederne øker kvaliteten bra her :p
 
*finnefrempopcorn*

Hehe, neida, bare tuller. Siden er fin den, og har sikkert potensiale, og Rom ble ikke bygget på en dag det heller og et sted må man jo starte. Et par artikler i uka er bedre enn ingen :)

Sender deg en pm jeg ...

Mvh Dan
 
Topp