Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Asl?

Christoffer

Medlem
Hei,

Gutt på 22 år som er bosatt i Oslo, hvor jeg studerer Entreprenørskap. Har tuslet med litt diverse drop-shipping nettbutikker over tida, mest for å feile og lære. Føler at jeg har oppsamlet nok kunnskap til å lansere mitt første ordentlige prosjekt, med AS og hele pakka:) Har satt lanseringsdato 1 september i år!

Prosjektet er en litt annerledes nettbutikk når det kommer til merkeklær og diverse ting i detaljhandel-bransjen. Kommer nok til å spørre om feedback når jeg har fått på plass landingsside m.m. siden jeg vet det er en del kloke hoder her.

Så hvis noen har noen norske moteblogger eller lignende, ta kontakt!

Takk for meg:)
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til WF :)
 

Christoffer

Medlem
Kanskje nykommeren kan endre nicket sitt bittelitt, så slipper vi at de blir sammenblandet? Velkommen, forresten. Hvor studerer man entreprenørskap?

Da var det endra^^ Du kan studere Bachelor i Entreprenørskap ved Markedshøyskolen, som kalles Kreativitet, Innovasjon og Forretningsutvikling, så har du BI i Oslo som har Entreprenørskap og UiO har Master i Innovasjon og Entreprenørskap. Jeg går ved BI, så har mye mer tunge økonomi fag enn det MH har.
 
Topp