Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bedre admin muligheter for pages/sider i Wordpress

zapotek

Medlem
Jeg har en Wordpress side som innholder flere hundre "pages/sider". Problemet mitt er at det etterhvert blir veldig knølete å legge til nye eller endre de eksisterende sidene. Admin panelet blir også veldig tregt av dette.

Det som hadde vært ønskelig er å fått samme funksjonalitet som "posts/inlegg" har. Altså at Worpress lister opp 15 innlegg om gangen og lar meg trykke "neste" for å se de 15 neste osv osv.

Dette ble veldig knotete forklart, men håper noen skjønner hva jeg fabler om. Vet dere om noen plugins eller hacks som kan gi meg slik funksjonalitet?
 

zapotek

Medlem
Da har jeg brukt omtrent et døgn på oppgradere alt av wordpress sider. (Bruker ikke det auto oppgrader pluginet da jeg er kontrollfreak og redd for at noe går galt hehe).

2.7 hadde faktisk det jeg var ute etter. Kommer opp 15 sider av gangen og jeg kan trykke neste for å få opp de neste 15 etc. Akkurat som på innlegg. Kudos til Wordpressutviklerne der :)

Litt offtopic: Angående sikkerhet i wordpress så kom det et nytt plugin 14 januar: WordPress › Limit Login Attempts « WordPress Plugins Dette må jo være glimrende. Stopper bruteforce angrep, noe som til nå har vært mulig da man kan ta så mange innloggingsforsøk man vil.
 
Topp