Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bedrift logo.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Den forteller meg ingenting om hva dere driver med, men det kan vel være kommer bedre frem på nettsiden i sin helhet. Ellers kan du jo skrive hva dere faktisk driver med da ikke alle har fått med seg at dere har en nystartet bedrift og hva dere jobber med. Hva mener du egentlig med Creative Freedom? Jeg sitter og tenker litt på det og det nærmeste jeg kommer er faktisk Creative og høyttalere.

Positivt, Den var jo tøff da, og litt synd den forteller så lite. :)

Selv mener jeg en logo burde ha transparent bakgrunn slik at den kan brukes absolutt overalt, men det er jo helt klart opp til dere. Transparent bakgrunn på logoen og lagt inn bakgrunnen som nå er på logoen med CSS er hva jeg selv ville gjort.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Mhm, helt enig med deg Robin. Regnet med de hadde den i vektor, og var derfor jeg ikke nevnte noe om det. Med trasparent mente jeg at den ville sett ganske mye bedre ut på flere bakgrunner enn akkurat på nettsiden til bedriften.
 

Necatrine

Medlem
takk for tilbakemeldinger.

Creative freedom kommer jo av at kundene skal ha frihet til å være kreative på vår side. "bølgene" i bildet er motion waves he he. Jobber med å gjøre til vector nå, men er muligens ute etter en ny logo men akkurat nå er jeg for trøtt til å gjøre noe som helst. Kan du forklare litt dypere hva du mente Atle. Men hvor synes du jeg skal presentere oss her på forumet? Har litt lyst å vente til side og slikt er klart blir veldig oversiktlig hva vi driver med da. Istedet for avansert CSS side kjører jeg en enkel WP med oversikt og lette farger. Men uansett hvor "lett" WP er så er det millioner av ting man kan gjøre annerledes så jeg leter fortsatt etter den lille "wow" effekten før jeg launcher siden.
:)

Mvh Kim Kristensen
Motion Wave Media
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jaja, en liten Rorschach-test: De to øverste bølger med runde prikker er som en brille med to øyne. Den nederste bølge er en sint munn.

Du har lagt logoen i en firkantet boks - jeg hadde kuttet vekk bakgrunns-støy i hovedversjonen.

Lag noe som denne:
http://www.sante-kaffe.no/pdf/Sant%e9%20Visual%20Identity.pdf

Altså: Sett opp for deg selv en oversikt over forskjellige mulige varianter (sort/hvitt, full-color, reduced color, invert) - og begrens deg til det.
 

zapotek

Medlem
Fin logo dette Necatrine. Synes den passer fint til firmanavnet og tjeneste du tilbyr. Liker også typografien.
 
Sist redigert:

Helge

Profesjonell Googlesøker
Synes det kunne passet fint som en illustrasjon ved en reklamefilm/plakat for firmaet eller noe i den duren, Men ville ikke brukt det som logo. Er for mye detaljer, og lite beskrivende.
 

Zolic

Medlem
Liker også typografien.
Den blir kanskje litt strikt til et slikt navn?

Minimalt med detaljer, kanskje en linje og jobbe litt mer med teksten... tror det hadde blitt stiligere :)

Edit: eksempel:
mwm.png
 
Sist redigert:

Svendsen

Medlem
Til første logoutkast:
Det blir for mange bølger og prikker over det hele, noe som gjør den stressende å se på. Samtidig virker den også veldig sammentrykt i høyden, og kvaliteten på det er lavt. Fargene i seg selv er fine, men det mangler en del.
 
Topp