Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bedrift og privatside i nettbutikk?

Linderman

Medlem
Hei,
Det finnes garantert en løsning for det der ute, og lurer derfor på om noen vet av noe?

Jeg har nettbutikken hairwaw(dot)no for privatfolk, men jobber nå med å kunne tilby wholesale for bedrifter.
Vet du av noen løsning der man logger inn, og man får egene priser for bedrifter?

På forhånd takk for hjelpen :)
 

Rismoen

Medlem
Sett opp/kopier butikken til et underdomene. F.eks bedrift.domene.no

Også stenger du butikken med en innloggingsboks.

Kan fikse det for deg, om du ikke finner en bedre løsning!
 

alterego

Medlem
Ser ut som jeg fikk det til med en wholesale plugin. Ser ut til å funke ganske så greit :D

Ja, bedre å gjøre det med en wholesale plugin enn å ha 2 separate nettbutikker. (ref. forslag om underdomene). Da får du et kontrollpanel å forholde deg til og kan styre varelager/varebeholdning.

Men du må nok ha mer enn bare en plugin for wholesale. Du må også sette opp User Role og et par andre ting for å få dette mest mulig strømlinjeformet, brukervennlig og automatisert.
 

alterego

Medlem
@Linderman Merk deg at pluginen du har valgt (wholesalesuiteplugin.com) har begrenset funksjonalitet i gratisversjonen, at den er helt ny (v1.0.0), at nettsiden ikke opplyser om hvem som står bak tjenesten, at de ikke oppgir telefon og at de benytter skjult whois. Summen gjør meg skeptisk.

Når jeg får tid og lyst skal jeg lage en egen tråd om nettbutikk for bedrifter/engros via WP/Woo og dele informasjon og erfaringer.
 
Topp