Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Begynner å lure på hvor PRO proISP egentlig er..

Gomlers

Member
Begynner å bli mektig lei av proISP nå.. De har så sykt med nedetid at jeg ikke gidder snart mer...

Noen andre her som opplever det samme?

Har heller ikke lykkes spesielt godt ved å ringe telefonnr. på sidene deres, det må være snart et år siden jeg fikk tak i de sist..

Joda, de svarer ganske kjapt på mail, men ikke raskt nok.

Er det noen her som har direkte mobiltelefonnr. til noen som jobber i proISP?

Og.. er det noen som vet om en stabil leverandør på server? STABIL og ikke mer enn 150/mnd.
 

Robert

Mr. 66
Hmm, jeg har opplevd lite nedetid hos dem. Sist gang var vel en uke siden og da gikk hele datasenteret ned pga fare for overoppheting da kjøleanlegget ga seg. Kanskje ikke så rart i denne varmen. DA var det mange norske nettsider som forsvant. Jeg har heller ikke lykkes med å få kontakt med dem på telefon og er enig at det er for dårlig.

En annen host jeg bruker er Webhotell, hosting og VPS - SolidHost - Webhotell (affliatelink) Det har vært litt nedetid, dette har dog vært utenfor deres kontroll. Ellers er supporten kjempebra på epost. Svar kommer som oftest innen 10min - 1 time. Telefonsupport har jeg prøvd en gang og fikk også svar fort. Alt i alt, godt fornøyd.
 

Kassimaja

Geocacher
Multihost.no er også etgreit alternativ. Innimellom virker detsom om de har 24 timers service både på mail og telefon. Jeg kan ikke annet enn å anbefale dem på det varmeste.
 

Kassimaja

Geocacher
Multihost blir ikke konkurransedyktig på pris før du er oppe på dedikert server, men var det ikke i en reklame for noen år siden at det het at forsikring har to priser. En før og en etter skade...
 

Kassimaja

Geocacher
fra rundt en høvding og oppover. Tror de har prisliste et eller annet sted på nettsiden sin
 

peterandrej

pensjonert moderator
Har brukt PROIsp på en rekke sider, både egne og kunders. Synes både service, hastigheter på lastetider og nedetider var helt flott. Dine opplevelser, trådstarter, skal jeg ikke trekke i tvil - men jeg har en annen opplevelse av selskapet.

Bla. hadde vi en sak med biljardklubben her for noen mnd siden der ProIsp KUNNE ha fakturert oss og lagd en del problemer, men det gjorde de ikke, Tvert imot; de slettet alle fakturaer, tjenester og flyttet .no-domenet kostnadsfritt til domeneshop for oss. Det syntes jeg var meget god service, og mer enn jeg forventet.
 

Gomlers

Member
Jepp, de har også gitt god service til meg når jeg gjentatte ganger har klaget på nedetid... blant annet ble jeg flyttet til en bedre server med nyere maskinvare - men det hjelper jo lite når det også går ned..

I går var alle sidene mine nede fra 22.30 til tidlig morgen i dag - og det passer dårlig med nettsamfunn og nettbutikk.

De er hyggelig og greie - jeg skal bli med på det, men det holder liksom ikke bare å svare hyggelig når systemet deres ikke holder mål - noe jeg ikke synes de gjør.

Jeg skal ta meg en kikk rundt på de andre som ble nevnt her, så får jeg se hva jeg gjør - de synes sikkert ikke det gjør noe om de mister meg som kunde heller, jeg har sikkert klaget i overkant masse i følge dem.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg skal ta meg en kikk rundt på de andre som ble nevnt her, så får jeg se hva jeg gjør - de synes sikkert ikke det gjør noe om de mister meg som kunde heller, jeg har sikkert klaget i overkant masse i følge dem.

Av og til kan det jo være en fordel for begge parter at samarbeidet avsluttes, og det er jo helt greit. En annen ting er at kunder i all hovedsak får den servicen de "fortjener". Jeg merker det godt selv på meg selv.

De kundene som er snille og greie og som jeg "matcher" godt med får myyyyyye mer oppmerksomhet og service enn de som er sure og tverre. Enkelte kunder svarer jeg aldri på telefon for eksempel. Det kommer mye an på deg selv, selv om det selvsagt "offisielt" er slik at "alle kunder får samme behandling osv"

En kompis av meg får eksempelvis "aldri" god service. Jeg har sett det selv. Han blir behandlet som "luft" av ekspeditører. Han får aldri gratis påfyll på kaffen på restaurant. En av grunnene kan være at han er uheldig.

En annen grunn kan være at han er en fuck**** hestpeis.
 

Gomlers

Member
Ja, hehe.. du sier noe, og jeg er sikkert sistnevnte der. Normalt sett er jeg en hyggelig og rettferdig person, men når jeg opplever problemer gang på gang på gang... og det ALDRI løser seg, så blir jeg irritert.

Sånn som nå, nå er sidene mine nede IGJEN! OG det har de vært en times tid.. Sånn var det i går også, og mellom 22 og 23 er beste kjøpetid på nettbutikken min iallefall, spesielt lørdag og søndag, så nå har nok den nedetiden kosta meg noen tusen kroner - og sånt blir jeg ikke veldig blid av! :(
 

tanken

New Member
Jeg er tidligere STW Servetheworld.net kunde (ca fire år). Etter div nedetid, sløv kundeservice byttet jeg til PROISP. Var strålende fornøyd inntil nedetid innhentet mine siter kjapt. Siden den gang en stor nedtur (siste året). Nå er det jaggu meg nede igjen.

Er som andre sier super blid hyggelig fyr, men når sitene min går ned gang på gang på gang blir jeg nok mer og mer irritert og mailene er tydlig preget av det. Jeg hater nedetid og jeg hater at det er så mye nedetid med PROISP som det er. Slik sett skylder de meg vel et par år gratis medlemskap ref garantien deres. Den er de ikke i nærheten av å oppfylle.

Støtter hygglig tone og god service, men det hjelper null når produktet suger.

Har sjekket flere andre leverandører men CP hos PROISP er helt gull i mine øyne.

Tips på kvalitetsleverandører mottas med stor takk. Jeg er dritlei.
 
Topp