Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Behöver tips angående varor och annat.

Ja mitt fokus ligger nu på auktioner på facebook, det går väldigt bra, stor aktivitet trots relativt få följare än så länge. https://www.facebook.com/prismatch.no
Jag är inte så intresserad i att få jättemånga följare snabbt utan det får ta sin tid, blir för mycket jobb helt enkelt. Budgivarna bidrar med reklam/spridning åt mig när de budar :) Alla i princip som handlat av mig är återkommande budgivare, inte ovanligt de budar på alla auktioner. 97% är kvinnor, 25-35 år är största kategorin. Nu till mina frågor.

Har ni tips på varor som man kan tänkas ta in och sälja? Jag har gratis frakt så det är ju bra om varorna väger lite och tar liten plats ( Fokus nu är, wallstickers, kläder, smink, smycken.)

Vad är bästa/billigaste fraktsättet enligt din åsikt?

Går det att integrera en auktionssida på facebook, så man kan ha nedräkning i tid som det är på vanliga auktioner? Någon som hört om facebook börjat med pengahantering bland medlemmar i USA ännu?
 
Auktionerna går lysande, full aktivitet. men jag behöver tips på varor, icke lönt att fråga på min egen timeline, de är intresserad av auktioner enbart. Har slutat med giveaway och sånt, har ingen betydelse helt enkelt.
Vad lika kvinnor annat än, sminke, treningskläder, inredning och barnkläder? Sjokolade ska jag försöka få tag på till bra pris, tips tar jag gärna emot, icke nidar ocg freia sjokolade, ska vara riktig sjokolade isåfall..
 
Topp