Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste alternativ for side med lett erotisk innhold

Bjørn

Domenespekulant
Siden AdSense ikke tillatter noe som helst innhold på sider med enkelte lettere erotiske bilder, hva er beste alternativ, dvs. de som gir mest for tekstannonser/bildeannonser? Har sett på Bidweiser (tillatter visst heller ikke dette) og noen andre. "Beste" jeg fant som tillatter tekst/bildeannonser på slike sider, var ero-advertising.com, men tjener omtrent 0,0001+ pr. klikk, helst håpløst. Noen som har prøvd/kjenner bedre alternativ?
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Skal du jobbe i erotisk bransje må du regne med være eksludert fra det det meste innen mainstream. Reklamer for andre erotiske produkter er egentlig eneste mulighet.
 

picxx

Well-Known Member
Kunne du tenke deg å annonsere for piller og hjelpemidler har jo moreniche et ganske bredt utvalg (opp til $300 / salg). Ellers har cupidmedia en hel drøss med matchmakingsider som ihvertfall har konvertert sykt bra for meg.
 

Bjørn

Domenespekulant
Siden er såkalt wallpapers-side og inneholder kun babesbilder og noen få "fine" nakenbilder, men hverken AdSense, TradeDoubler, BidWiser etc. ikke tillatter dette engang. Cupidmedia tillater annonser på slike steder? Ville helst hatt tekstads, noen som vet om steder som tilatter dette med ok inntjening?
 

picxx

Well-Known Member
Nesten rart att adult industrien ikke har utviklet et adsense lignende system? Eller finnes det?

Det finnes i søkk og kav og det mest kjente, som både har mainstream og adult er vel adbrite. De tillater deg også å selge linkene "direkte" via dem.
Det de alle har felles er en luguber utbetaling, da det i adult stort sett er vanlig med kvantitet før kvalitet (ihvertfall i veldig mange tilfeller), så mens man på en mainstreamside hopper i taket over 1000 unike en dag synes man ikke 10.000 unike på en adultside er noe særlig.

Har man en side slik som TS ville jeg ha forsøkt å solgt inn tekstlinker/annonser selv, evt. brukt plassen til å linke/annonsere for en av mine andre sider som har potensiale til en større inntjening, med f.eks. adsense.
 
Topp