Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste alternativ til paypal (for betaling av konsulenttjenester)

eekern

Medlem
Hei, jeg ønsker å automatisere prosessen med salg på nett, har nå tatt det over en telefon samtale.

Jeg laget en bedriftskonto på paypal i dag, men tenkte å høre om det er noen bedre alternativer?

Krav:
- Det må gå automatisk
- De må ha en app så jeg kan få den gleden av en notification på tlf når jeg er på farten ;)
 

xdex

Medlem
Jeg kan vel komme med den samme inputen som jeg alltid kommer med, når folk spør etter alternativer, og hva som er billigst. Paypal gjør det utrolig enkelt, og med enda mindre klikk, mulig å fullføre kjøp. Man slipper og hente visakort/mastercard, bankid osv. Man kan derfor oppleve høyere salg, ved å tilby flere alternativer. Det er ingen grunn til at du skal låse deg til en leverandør, når alle dine besøkende har hver sin smak.

Folk argumenterer ofte med at "Men folk hater Paypal, og forstår ingenting, de vil bare betale med kort", men det finnes like mange på den andre siden. "Jeg hater å betale med kort, så gi meg paypal ellers finner jeg andre alternativer", svært få har enerett på utsalg av en spesiell vare, så alternativer finnes i haugevis.

Du kan også se litt på skrill.com (moneybookers), som har blitt mer og mer populært. Selv bruker jeg mest Paypal og Stripe, men du skriver ikke hvor mye du selger for. Mange har egne avtaler, jo mer du selger, jo billigere.

Det handler om valget og brukeropplevelsen du ønsker å gi dine kunder, ikke hva du styrer dem til.
 

eekern

Medlem
Godt poeng xdex, mulig jeg legger til to knapper "betal med paypal" "betal med "stripe".

Skal se på skrill, men ser ikke ut som de har en norsk utgave.
 

eekern

Medlem
Et spørsmål til:
Jeg selger også pakker som skal betales månedlig, er det mulig å få en faktura sendt ut i mnd uten å betale for dette, eller er det bedre å bruke paypal/stripe ?
 
Topp