Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste gratis ftp-klient

Niclas

New Member
Ser etter ny ftp-klient, helst freeware. Så om noen vet om en (nesten) gratis ftp-klient som enkelt lar en endre chmod, helst på flere kataloger/filer samtidig, så si ifra. Flott om den i tillegg kan flytte filer fra en server til en annen, ikke bare mellom lokal maskin og server, men det er ikke noe krav. Ryktepoeng vil bli utdelt.
 

Gaasehud

Medlem
Hvis alt på Internett er gratis, som Daniel sier. ;) Anbefaler jeg CuteFTP. Bortsett fra at det ser ut som det er laget for mange år siden er det stabilt, har mange funksjoner og er bra.
 

Adrian

New Member
SmartFTP er ikke gratis lengre. Så neste gang du må laste det ned må du nok betale for det.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Filezilla vil ikke jeg anbefale... Brukte denne for en stund tilbake, og etter ca 2mnd bruk begynte hele greia og kødde seg til.
Plutselig fikk jeg ikke slette filer fra server. Fikk ikke laste opp filer. (Jeg fikk bekjed om at filene var lastet opp, noe dem viste seg og ikke være.) Hvertfall ikke fullstendig, da dem overhodet ikke ville fungere.) Byttet over til Flashfxp og er meget godt fornøyd. Skal også legges til at akkurat denne feil oppstod hos en kar for bare ett par dager siden også. Straks etter installasjon begynte problemene, med at han ikke fikk slettet filene han hadde lastet opp.

Jeg brukte SmartFTP engang i tiden jeg også, men sluttet med disse da de begynte og ta betaling for programmet. Egentlig helt sløkket av dem og ta betalt for ett produkt man kan få like bra (om ikke bedre) andre steder...
 
Topp