Beste gratis ftp-klient

En tråd i 'Produkter og verktøy' startet av Niclas, 23 Aug 2008.

1. Niclas

Niclas New Member

Ser etter ny ftp-klient, helst freeware. Så om noen vet om en (nesten) gratis ftp-klient som enkelt lar en endre chmod, helst på flere kataloger/filer samtidig, så si ifra. Flott om den i tillegg kan flytte filer fra en server til en annen, ikke bare mellom lokal maskin og server, men det er ikke noe krav. Ryktepoeng vil bli utdelt.

2. picxx

picxx Well-Known Member

3. Daniel

Daniel q(O_o)p

FlashFXP

Alt er gratis på internett

4. zapotek

zapotek Medlem

5. orjan Medlem

Hei,

Jeg kan anbefale Filezilla. Oversiktlig og fin.

6. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

smartftp er mye brukt vet jeg. Jeg bruker ws_ftp.

7. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Hvis alt på Internett er gratis, som Daniel sier. ;) Anbefaler jeg CuteFTP. Bortsett fra at det ser ut som det er laget for mange år siden er det stabilt, har mange funksjoner og er bra.

8. i-net

i-net Medlem

Bruker Core FTP Lite selv, og veldig fornøyd med det.

9. Adrian

Adrian New Member

SmartFTP er ikke gratis lengre. Så neste gang du må laste det ned må du nok betale for det.

10. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Filezilla vil ikke jeg anbefale... Brukte denne for en stund tilbake, og etter ca 2mnd bruk begynte hele greia og kødde seg til.
    Plutselig fikk jeg ikke slette filer fra server. Fikk ikke laste opp filer. (Jeg fikk bekjed om at filene var lastet opp, noe dem viste seg og ikke være.) Hvertfall ikke fullstendig, da dem overhodet ikke ville fungere.) Byttet over til Flashfxp og er meget godt fornøyd. Skal også legges til at akkurat denne feil oppstod hos en kar for bare ett par dager siden også. Straks etter installasjon begynte problemene, med at han ikke fikk slettet filene han hadde lastet opp.

Jeg brukte SmartFTP engang i tiden jeg også, men sluttet med disse da de begynte og ta betaling for programmet. Egentlig helt sløkket av dem og ta betalt for ett produkt man kan få like bra (om ikke bedre) andre steder...

11. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

Husker jeg faktisk tilogmed betalte for flashfxp mens jeg brukte windows (selv om jeg hadde fungerende crack), husker det som en veldig ålreit klient, er riktignok noen år siden nå

12. webmoney

webmoney Søkemotoroptimist

FlashFXP FTW. Nesten gratis.

13. Pejyuu Medlem

WinSCP er det beste som har hendt meg! ...

14. sKrud

sKrud Meget sliten student

FlashFXP er best... Cute og Smart holder ikke..her er det Flash som gjelder:p

OG ja alt er gratis på internett

15. affi

affi Medlem

SmartFTP er bra og alt det derr, men WinSCP som Pejyuu nevnte er veldig grei, med full SSH/SCP-støtte, osv.

Et alternativ - og som er den jeg bruker til alt - er Total Commander, men den er nok litt for |337 for mange her ;)

Del denne siden