Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste katalogplugin for Wordpress?

picxx

Well-Known Member
Mener du en wp nettside, eller en "page" i wordpress?
Om det er det siste har jeg etterhvert testet det som vel finnes på området og det beste er et par business directories som lar seg bruke, men som langt fra har alle "knapper og fløyter" som du normalt finner i et katalogoppsett.
Tror nok de fleste som ønsker en "pro" løsning integrerer phpLD (tror jeg den heter) i wordpress ved hjelp av en nclude eller en frame.

Om det er hele nettstedet du skal gjøre om er Mark Fail stor på både katalog, ecommerce og rubrikk når det gjelder å gjøre om hele innstallasjonen.
Mark Fail - Freelance Ecommerce Expert
Directorypress er det samme som jeg bruker på Norske Blogger , men det er en betautgave av "pluginen" med ørlite modifikasjoner gjort av meg selv.
 

picxx

Well-Known Member

Har testet denne et par ganger og ved første øyekast kan den virke flott, men jeg kasserte den begge gangene etter en masse rot i filer for å få ting til å virke, som ikke virket ... Husker ikke i farta hva det var jeg plagdes med, men tror det var mye rot med redirekting, linking og slikt.

Gi gjerne tilbakemelding når du har fått testet den ut Tonny.
 

picxx

Well-Known Member
Den er jo oppdatert, når prøvde du den sist?

Sist oppdatert 30. jan. 2009 står det på wp siden.
Jeg prøvde den nok etter det.
Etter å ha bladd helt ned på kommentarlisten fant jeg ihvertfall to av de problemene jeg kom ut for:

I hope you find the time to reply soon. I love the plugin it’s features are great. My only problem is (like others have mentioned) the PayPal feature isn’t working. When you click the paypal button it doesn’t connect to PayPal at all, all links and directories disappear from view and the following “?id=&action=process” is appended to the end of the URL.

Also for those of you that can’t get it to work with the permalinks problem sending you to your home page etc, DON’T PLACE THE CODE ON A PAGE, pop it on a post and it works just fine and dandy!

Husker det også var noe annet kødd, men som sagt husker jeg ikke i farten hva det var.
 

Knut

Medlem
Den har jeg også prøvd uten å fåd en til å virke riktig.
Nå kommer jeg ikke engang inn på siden for den er vist for "farlig" :)
 
Topp