Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste nettbutikkløsning?

Tenker å starte en nettbutikk med dropshipping, og trenger derfor en bra nettbutikkløsning til dette. Har lest litt rundt og kommet over mystore og trollweb - magento. Sist nevnte er det jeg tror jeg kommer til å gå for tror jeg, men ser det kommer til å bli litt dyrt. Derfor trenger jeg å høre om noen har noen erfaringer/tips om noen gode nettbutikkløsninger? :) Har et lavt busjett så håper på en billig men god norsk løsning. Som tilbyr det meste jeg trenger.
 
Sist redigert:

Havers

Medlem
Jeg personlig er fan av Opencart og har en prosess hvor jeg prøver å få alle kundene mine over på det :)
 

spikre

peterhamre.no
Mitt beste råd er å betale noen for å lage designet og layout som du ønsker. Eventuelt bruke mystore. Så hadde jeg vært deg ville jeg skaffet meg et større budsjett.
 
Design

Takk for svar!
Ja jeg tror jeg går for mystore, jeg kan litt om html-koding og om man kjøper premium pakken kan man endre som man vil. Noen som driver med dropship ? Råd?
 

iskrem

Medlem
Hvis du skal ha simpelt så er ferdigløsning fra en tilbyder helt greit. Men det koster fort hvis du skal ha ekstra funksjoner som vanligvis ville vært gratis hvis du setter opp en løsning selv.
 

Vikingweb

Medlem
Prøv vår demo nettbutikk, gratis og uforpliktende i 30 dager!

Hei Charlottesh,

Vi har svært konkurras duktige priser og jobber med Magento. Vi hjelper deg gjerne med å sette opp en dropshipping-løsning i Magento. Kontakte meg for et møte så kan vi se nærmere på dette.

Ha en trevlig helg!

Med Vennlig Hilsen / Best Regards,
Robin Cato - Rådgiver/Advisor
+47 40 09 52 55

Feel free to add me:
linkedin.com/in/MrCato & Robin.VikingWeb @ Skype

Lakkegata 15A, 0187 OSLO - Besøk VikingWeb.no
 

rattata

Medlem
Ta en titt på CS-Cart fra NettXpress. Ingen løpende månedlige utgifter, optimalisert for norske forhold, og med tilgang til dedikert support - noe du ikke får fra Magento, Opencart og de andre gratisløsningene.
 

Diana Dahn

Medlem
Tenker å starte en nettbutikk med dropshipping, og trenger derfor en bra nettbutikkløsning til dette. Har lest litt rundt og kommet over mystore og trollweb - magento. Sist nevnte er det jeg tror jeg kommer til å gå for tror jeg, men ser det kommer til å bli litt dyrt. Derfor trenger jeg å høre om noen har noen erfaringer/tips om noen gode nettbutikkløsninger? :) Har et lavt busjett så håper på en billig men god norsk løsning. Som tilbyr det meste jeg trenger.

Hei Charlotte,

Jeg arbeider for SmartWeb som tilbyr nettbutikk-løsninger på norsk, med måntlig betaling. Det kunne være et alternativ hvis du er på jakt etter en billig løsning som inkluderer mange funktioner og integrationer, i prisen, og er lett å bruke.
 

Beergear.no

Medlem
Vil si Mystore om man ikke kan / vil / har tid til å holde på så mye med design og annet som følger med.
Om man kan / vil lære eller vil betale noen for å gjøre en del, da ville jeg gått for wordpress og woocommerce
 
Topp