Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Betalingsløsning til Magento shop

Curtis

New Member
Hei,

Hvilke betalingsløsning er god og billig og passer til en magento shop..?

Skal primært ha Norge men også gjerne DK, SE..


på forhånd takk
 

ptomter

Medlem
Du burde velge en kortløsning. Slik jeg annbefaler for alle de Magento nettbutikkene jeg utvikler for mine kunder, er at de i oppstarten benytter seg av PayPal, som har støtte for kort. Da oppretter man en bedriftskonto, og betaler dermed en fast transaksjonsavgift.

Når nettbutikken har vokst litt, og man har en stabil vekst og inntjening, så er det for de fleste aktuelt og benytte seg enten av Nets Netaxept eller DIBS nettbetaling. Da har man en avtale med Nets eller DIBS, med fast månedspris, og transaksjonskostnad. I tilegg må du ha en innløseravtale.

Slik som Nets Netaxept har også støtte for paypal og Klarna betaling i tilegg til kort.

Så mitt svar er i utgangspunktet at du begynner med PayPal, og deretter velger en annen løsning når omsetningen er oppe på et akseptabelt nivå.

De av mine kunder som bruker Nets og DIBS har da at det er ingen kostnader ved bruk av Bankaxess eller Visa kort, men at ved bruk av Mastercard, så blir det kostnad på kr. 30. noe som igjen da dekker opp vesentlig av de omstkoningene med å ha denne andre løsningen.

Har du ytterligere spørsmål, eller trenger hjelp til utvikling, oppsett med mere. ta kontakt på pm.
 

Curtis

New Member
Ja, vil ha kortbetaling (ikke kun paypal).

Anbefaling til kortbetaling + innløseravtale..? (som passer til Magento)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg valgte NETS og Swedbank for noen måneder siden etter en liten runde med de forskjellige alternativene. Har så langt ikke hatt noen problemer, så kan vel ikke annet enn å gi thumbs up :)
 
Topp