Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig annonseplass på ny nettside

Som nevnt i en annen tråd, kommer jeg til å lansere Slik blir du rik!!!1! i løpet av uka, og jeg vil gjerne ha en annonsør på plass før jeg begynner å promotere siden. Dette er en ren moroside -- ikke en side som kommer til å oppdateres ofte, og heller ikke en side som kommer til å ha et digert markedsføringsbudsjett. Basert på responsen her inne vil jeg dog gjette at responsen på Facebook og Twitter kan bli ganske ok.

Ettersom siden ikke er promotert ennå aner jeg ikke hvordan besøkstallene kommer til å bli, men jeg tipper at dette uansett kan høres ut som en god pris: femti kroner (eks.mva.) for en måned annonsetid, 100% dekning på alle undersider på siden, 728*90px!

Og jeg slenger attpåtil på en tilleggsgaranti for å gjøre prisen ennå gjevere: dersom antall annonsevisninger skulle vise seg å bli færre enn 2000, slipper du å betale full pris; da betaler du i stedet 2,5 øre pr annonsevisning. Tror imidlertid ikke at det bør bli et stort problem å runde 2000 ...

Send pm eller mail til olaf@stob.no om du er interessert.
 

Kassimaja

Geocacher
Har sendt deg PM
 
Oi, dette gav resultater over all forventning. Tror jeg stenger dette tilbudet nå ettersom jeg allerede har fått fullbooket det første halvåret. Tar kontakt med dere som har henvendt dere ang. annonseplass på PM eller mail.

Ser at jeg burde ha presisert at jeg ikke har mulighet til å ta imot betaling via Paypal.
 
Topp