Billig annonsering på blogg

En tråd i 'Annonsering' startet av picxx, 14 Jan 2008.

1. picxx Well-Known Member

Har 2-3 små bannerplasser (170x35) og en 2-3 linker tilgjengelig en måneds tid på en blogg. Bloggen er NORSK (eller svorsk).
    ca. 5-7000 unike i mnd.
    100.- for bannere ($20 pp el. epass)
    50.- for linker ($10 pp el. epass)
    Send meg en pm for adressen.

2. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

Selger du poster i disse bloggene også?

3. picxx Well-Known Member

Nei, gjør ikke det enda.
    De er såpass nye at jeg ønsker å få litt "hold" i dem før jeg begynner å selge poster.

Grunnen til at jeg selger noe ad-plass er at jeg holder på å skifte ad-server, samtidig som jeg holder på å omstrukturere linkstrukturen på disse sidene (få r bort denne jævla dumme toppsaken), så tenkte det var bedre å kaste inn noe adsense + å selge unna noe for en kort tid isteden for at de skal stå tomme.

(Skal si fra når jeg tar plugs...jeg har en plan, hehe ;) )

4. webmoney

webmoney Søkemotoroptimist

Det var da et veldig ukurant bannerformat, dah!

5. picxx Well-Known Member

160X et eller annet bedre dah? :p
    Kom gjerne med ønske, kan gjerne forandre bannerformatet ettersom det ikke er solgt noe enda.

6. webmoney

webmoney Søkemotoroptimist

Jeg fikk en idé: Kanskje man kunne ha en egen kategori her på webforumet som gikk på å kjøpe og selge annonseplass.

Jeg er generelt veldig interessert i å kjøpe annonseplass for en fast pris pr måned. Det gjør det enkelt og forutsigbart for nettstedeieren.

Så jeg prøver meg med følgende spørsmål: Noen andre som er interessert i å selge annonseplass til en fast pris per måned på nettstedet/ bloggen sin? PM meg eller svar på denne tråden.

7. picxx Well-Known Member

8. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

Jeg er interessert i blogg-poster i norske blogger, så si ifra den dager du selger det.

9. picxx Well-Known Member

Skal få opp annonsesiden min og bli ferdig med et par prosjekter til det haster litt med, så kan jeg nok begynne å ta noen plugs.

De fleste bloggene er ikke mere enn 3mnd. gamle enda da, men det spiller jo ikke allverden med rolle da artiklen vil bli liggende forever :)

Del denne siden