Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billigemobiltelefoner.no

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er ikke så altfor lenge siden jeg bestemte meg for å teste litt med slike MFT (Made for Tradedoubler) sider. Jeg begynte og sette opp en igår, og idag syns jeg resultatet ser tålelig bra ut. Det eneste er at jeg har heller ikke laget til noen slike greier før, og er derfor litt nysjerrig på hvordan dere tror det jeg har lagt opp kommer til og fungere.

Kanskje dere har litt mer erfaring med slike sider som dere vet at fungerer bra? I mitt tilfelle, burde jeg kanskje få flere bilder av telefoner inn i systemet,? eller ser det kanskje ganske greit ut slik det er?

Jeg vil hvertfall gjerne ha tilbakemeldinger, selv om jeg ikke kommer til og gjøre så veldig mye med dem før jeg blir godkjent hos de nødvendige programmer hos Tradedoubler. Det skal nevnes at bildene av telefonens logoer er dyplenker fra Tradedoubler, og disse fungerer ikke før jeg er godkjent i programmet. Aner ikke hvor kjapp MPX er på slikt noe..

- Velkommen til BilligeMobiltelefoner.no!

Takker for alle tilbakemeldinger :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Det jeg synes er viktig på slike landingssider er:
- 3 klikk til kjøp
- VELDIG relevant sidetitler
- MASSE juicy tekst for søkemotorer.

Om jeg skulle satt opp din side ville jeg på forsiden linket ned til Mobilmerket. F.eks. Nokia, samsung, motorola etc, med sidetitler som Nokia mobiltelefon - Billige mobiletelfoner no
Fra de sidene ville jeg linket ned til hvert spesifkke merke, f.eks. Nokia Nokia 6220 Classic , med sidetittel Nokia 6220 Classic mobiltelefon - Billige mobiltelefoner. På den siden hadde bruker fått valget mellom å kjøpe med eller uten abonnement.

På dette viset hadde du dekket hele spektret i søkemotorene, fått inn masse juicy tekst for søkemotorene og mest sannsynlig fått masse treff direkte ned til undersidene dine.

Om man tar en titt på søk vil jeg tro det er ganske mange flere som søker på f.eks. Nokia mobiltelefon, samsung mobiltelefon, LG mobiltelefon etc. enn det er som søker på mobiltelefoner med / uten abonnement.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
I alle dager mann! Dette var godt lesestoff! Takk skal du ha... - igjen.... :p Egentlig er det jo ett selvfølge alt det du sier.. Skal følge disse rådene her, og legge det hele om fremover.. :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
En annen sak (som sikkert ligger litt frem i tid) er at når du begynner arbeidet med innlinker til siden bør du ikke linke til fremsiden, men til undersidene, altså, sidene med titler som Nokia Mobiltelefon. På dette viset vil du få bedre ranking i SERP's på de forskjellige mobilmerkene + at hele nettstedet selvsagt nyter godt av innlinkene.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, ok. Gode tips! Her kommer ryktepoeng en gang i tiden straks jeg har spredt litt mer rundt omkring :)
 
Topp