Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ble bannet

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei
Jeg ble på mandag bannet fra adsense..
Dette var pga noen ugyldige klikk jeg ikke hadde gjort..

Kan jeg da registrere en ny bruker? men samme domene..
Jeg prøvde å legge en ny side inn på adsense brukeren min.. men ble blokket før jeg fikk svar
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Hei
Jeg ble på mandag bannet fra adsense..
Dette var pga noen ugyldige klikk jeg ikke hadde gjort..

Kan jeg da registrere en ny bruker? men samme domene..
Jeg prøvde å legge en ny side inn på adsense brukeren min.. men ble blokket før jeg fikk svar
Hei, dette var jo veldig synd!

Mitt tips er: Registrer et nytt domene på mora di, opprett en ny bankkonto i hennes navn, legg inn nytt innhold på domenet og søk på en AdSense-konto i hennes navn.

Du kan også forsøke å ta kontakt med Google, men ikke gjør deg noen forhåpninger om noe som helst. Ikke engang at de svarer deg.

Jeg har forøvrig skrevet litt om denne problemstillingen tidligere.

Lykke til.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om du ikke vil prøve å lure dem, så har du ikke lov til å være eier av en ny adsense konto. Du må enten opprette i noen andres navn eller på et firma. Det kan hende det ikke alltid er lurt å legge opp på domener som allerede har blitt bannet (da bør du iallefall skifte eierinformasjon på dem).

Adsense reserverer seg faktisk rettigheten til å kunne si deg opp uten grunn, så du bør passe deg. Om det ikke funker å forklare seg er det egentlig lite du får gjort.
 

Energy

Medlem
Hei Julian.

For nettsider med lite eller ingen trafikk, er det nytteløst å signe opp for en aAdSense konto. Eks: Om du i løpet av en periode har 10 klikk på annonsene, og en person står for 5 av dem, så blir du kastet rett ut. AdSense kalkulerer da med at 50% av klikkene er blitt gjort av samme IP adresse, og derfor er sannsynligheten for at det er manipulerte klikk stor. Husk AdSense regner i %, den tar ingen hensyn og forholder seg kun til dette. Jeg ble bannet for 1 år siden, har i ettertid søkt om ny konto 2 ganger, uten hell. Jeg fikk heller ikke svar på hva som hadde skjedd, bare at det var ugyldig klikk. Min anbefaling er at man skaffer seg en del trafikk før man benytter seg av AdSense. OG IKKE MINST, klikk aldri på disse annonsene gjennom samme PC som administrerer AdSense kontoen.

Jeg derimot har forbannet meg på at AdSense aldri skal inn på nettsidene mine igjen, satser heller på programmet til Yahoo.

Vennlig hilsen

Energy
 
Sist redigert av en moderator:
Topp