Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bli partner hos Glabladet

Sindre

Medlem
Heisann,

I de siste dagene har jeg forberedt nye og bedre muligheter for annonsører på bloggen min. ("Annonsører" kalles heretter "partnere" fordi målet mitt er at det skal oppleves som et gjensidig partnerskap).

I morgen kl. 11 (ja, nøyaktig), vil det være mulig å sikre seg en god avtale. Partnere blir heretter automatisk abonnenter via PayPal* - og i morgen tilbyr jeg kanonpriser på annonsering, på nivå med helt nyetablerte blogger på en godt voksen, profesjonell og godt besøkt blogg.

*Muligheter for fakturabetaling også, men til dobbel pris i så fall.

Den virkelig gode nyheten er at disse annonseprisene vil låses til den annonsøren det gjelder, for resten av hans/hennes liv, til tross for prisstigningen for nye annonsører etterhvert. Så poenget er at det skal lønne seg å bli fast abonnent, og jeg skal virkelig gjøre mitt ytterste for at du skal bli fornøyd.

Det blir også en solid bonus til alle som bestiller en annonseplass i morgen: Du får to uker ekstra annonsering med på kjøpet, helt gratis. Tilsammen 6 uker altså, for prisen av en måned. Noe som kommer godt med i denne påskeuken. :)

Jeg er sikker på at Glabladet vil vokse seg enda større i løpet av den nærmeste tiden, og media viser stadig mer interesse for meg (noe du vil se bevisene på etterhvert).

Her er prisene:

# 468×60px: 250,- pr. måned (tidligere 1200,-)
# 180×150px: 130,- pr. måned (ny)
# Tekstlink + beskrivelse: 150,- pr. måned (ny)
# 468×400px: 120,- pr. måned (tidligere 600,-)
# 768×150px: 450,- pr. måned(tidligere 3000,-)
# 300×250px: 1000,- pr. måned (tidligere 3500,-)

Se også min videopresentasjon av det hele i dette innlegget.

Still gjerne spørsmål - jeg får en travel dag, men skal prøve å besvare dem i løpet av dagen. Spørsmål kan også stilles i kommentarfeltet på Glabladet, via PM eller mail.
 
Sist redigert:

Sindre

Medlem
Hei Tonny,

Måtte ta vekk den oversikten jeg hadde før fordi noen av de gamle plassene forsvant og noen nye ble lagt til. Derfor kan det lønne seg å se den videoen jeg lagde, der snakker jeg litt mer om plasseringer, roteringer etc. etterhvert.

Besøkstallet (unike) i mars var over 13 000 og ca. 100 000 sidevisninger som vanlig. Jeg har lagt på samme nivå jevnt og trutt i mange måneder nå, så jeg forventer helt klart en oppgang innen rimelig nær fremtid. Jeg er også blitt mer bestemt på hvor jeg vil hen med bloggen enn før. Jeg har satt klare målsettinger og jobber mot dem - og de skal nås. ;)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Min respekt, Sindre. Dine annonsekampanjer (som denne) er som tatt rett ut av læreboken. Har du studert markedsføring?

Hvis ikke; jeg anbefaler deg å lese en lærebok i markedsføring. Da får satt navn på det du bedriver. Gjør et søk på følgende nøkkelord:

Philip Kotler (guru innen markedsføring)
Kristen Albert Ellingsen (min professor på høyskolen. har skrevet en del lærebøker basert på kotlers verker)

Men fortsett sånn; du er på rett spor.
 

Ståle

Medlem
Sindre, hvor ofte kan man skifte banneret. Eller, kan man skifte banner i det hele tatt? Hvis man ønsker å annonsere i lengre tid, kan det jo være greit å teste litt, men skjønner jo at det kan bli litt stress for deg hvis dette ikke er automatisk. :)
 

Sindre

Medlem
Min respekt, Sindre. Dine annonsekampanjer (som denne) er som tatt rett ut av læreboken. Har du studert markedsføring?

Hvis ikke; jeg anbefaler deg å lese en lærebok i markedsføring. Da får satt navn på det du bedriver. Gjør et søk på følgende nøkkelord:

Philip Kotler (guru innen markedsføring)
Kristen Albert Ellingsen (min professor på høyskolen. har skrevet en del lærebøker basert på kotlers verker)

Men fortsett sånn; du er på rett spor.

Takk. :) Jeg har aldri studert markedsføring, men jeg har da snappet opp litt tips og triks underveis, etterhvert som jeg ble interessert i blogging. ;)

Sindre, hvor ofte kan man skifte banneret. Eller, kan man skifte banner i det hele tatt? Hvis man ønsker å annonsere i lengre tid, kan det jo være greit å teste litt, men skjønner jo at det kan bli litt stress for deg hvis dette ikke er automatisk. :)

Selvsagt kan man skifte banneret. :) Det er noe av fordelen med å hoste banneret på sin egen server. Bare last opp et nytt bilde med samme filnavn, og så vil den nye annonsen vises på Glabladet.

Det er fortsatt gode plasser tilgjengelig på Glabladet som ikke er bestilt - som f.eks. 468x60 og 468x400. I tillegg er det masse tilgjengelige tekstlinker å bestille.

Jeg kan også nevne muligheten til å få en betalt post hvor jeg gir en omtale av din nettside eller ditt produkt. Jeg vet at prisen på kr. 1000,- virker litt dyr, men det er fordi jeg har tenkt å vie god tid til å gjøre et grundig review, med informasjon, bilder og (masse) tekst.

Alternativt kan du, for samme pris, få en betalt plug, som er et blogginnlegg skrevet av deg selv for å reklamere ditt produkt eller din tjeneste. Du kan sette inn egne affiliatelinker og skrive hva du vil. Vennligst vær oppmerksom på at det vil være et lite notat øverst i innlegget som forklarer at dette er en betalt post, og ikke nødvendigvis noe jeg selv står inne for.
 
Topp