Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blog Awards!

Det er Blog Awards-tid for tiden. Det gir litt oppmerksomhet til blogging, og det er fint.

Nå er vel Vixen Blog Awards kanskje ikke noe alle her på webforumet bryr seg om? Det er vel stort sett jenteblogger som dominerer. Men jeg er faktisk nominert! (Hvem skulle trodd det? Selv om jeg jo er en jente.)

Håper dere kan heie (eller stemme) på meg! :D
 

zapotek

Medlem
Der stemte jeg på deg uten å ha lest verken din eller konkurrentenes blogg. Lønner seg å være medlem på Webforumet gitt! ;)
 

picxx

Well-Known Member
Der blei det et par stemmer fra meg også :)
(til opplysning kan avstemningen games på samme måte som man gamet kudos en gang for lenge siden ;) )
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ja, jeg har sett mange jenteblogger, noen av dem har hundrevis kommentarer... Er det normalt? :)

Ja. De største jentebloggene har over 100.000 unike brukere daglig, eller omtrent det dobbelte av antallet unike brukere til ALLE nettavisene i Nord-Norge. Flere jenteblogger har lesertall som konkurrerer med lesertallene til digre riksaviser. Har Dagbladet flere lesere enn de største jentebloggene? Det tviler jeg faktisk på.
 
Tusen takk for stemmer! :D

Og ja, det stemmer nok at noen jenteblogger kan vise til over 100 000 besøkende hver dag. Den aller største er en av de andre nominerte i denne avstemningen.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Etter min oppfatning er det imidlertid ikke uproblematisk at jenter heller leser om Fotballfrues lavkarbodietter enn at de leser Dagens Næringsliv. Dette er strengt tatt ikke positivt i det hele tatt, og jeg er ytterst kritisk til denne utviklingen.
 
Fotballfrue er vel en av de største innen dette?
Det stemmer at hun kan vise til høyest lesertall i landet, mener jeg.

Etter min oppfatning er det imidlertid ikke uproblematisk at jenter heller leser om Fotballfrues lavkarbodietter enn at de leser Dagens Næringsliv. Dette er strengt tatt ikke positivt i det hele tatt, og jeg er ytterst kritisk til denne utviklingen.
Dette har det kommet flere blogginnlegg om de siste dagene! Av oss jenter ;)
 

picxx

Well-Known Member
Etter min oppfatning er det imidlertid ikke uproblematisk at jenter heller leser om Fotballfrues lavkarbodietter enn at de leser Dagens Næringsliv. Dette er strengt tatt ikke positivt i det hele tatt, og jeg er ytterst kritisk til denne utviklingen.

Er vel aldri en ulempe å bli ridd?
Kanskje du skulle få fårloveden til å lese mer fotballfrue? :D
 

OldHP

Medlem
Enter.vg Servers (193.69.129.1) <- er det vg sine server eller en videregående skole? jeg ville trodd VG.. men de stakk fra siden så fort de kom inn så jeg blir vel ikke kalt inn som dagens blogg eller hva de driver med..
 

Ludus

Medlem
Ja. De største jentebloggene har over 100.000 unike brukere daglig, eller omtrent det dobbelte av antallet unike brukere til ALLE nettavisene i Nord-Norge. Flere jenteblogger har lesertall som konkurrerer med lesertallene til digre riksaviser. Har Dagbladet flere lesere enn de største jentebloggene? Det tviler jeg faktisk på.

Så... har jeg ingen mulighet å få noen kommentarer og mer lesertaller :)
 
Enter.vg Servers (193.69.129.1) <- er det vg sine server eller en videregående skole? jeg ville trodd VG.. men de stakk fra siden så fort de kom inn så jeg blir vel ikke kalt inn som dagens blogg eller hva de driver med..

enter.vg var en portal som vg reklamerte mye for for rundt 10 år siden.
 
Topp