Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blogg for WF

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Noen her som er ekstremt drevne på wordpress?

Holder på å sette opp en WP blogg som skal ha et magasin utseende. Har allerede noen themes liggende klare, men klarer ikke helt tilpasse ting 100% som jeg vil med tanke på bilder til postene osv.

Noen som er gode på det? Send meg en PM så er oppdraget ditt og masse masse creditt til deg :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Er det betalt eller en tjeneste du spør om?

Kan jo være greit å vite for dem som kunne være interessert. Hva angår min interesse så høres det kult ut å lage WF bloggen, men har ikke tid til det før jul iallefall da jeg er neddynget i oppdrag for tiden samtidig som jeg selv driver å setter opp en blogg med mag/blog theme - nemlig agurkposten.no.

Ikke at jeg sier at jeg er ekstremt dreven på WP, eller noe sånt. Det får nesten andre vurdere, men jeg er sikkert blant de 10,000 i Norge med størst erfaring på området iallefall.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg gidder forsåvidt ikke betale så ekstremt mye for et prosjekt jeg tjener ekstremt lite på.. Hverken forum eller blogg i en så liten nisje i Norge tjener man noe særlig på. Så er vel i første runde ute etter en tjeneste, man kan da alltids gå inn noen avtaler om noen er interessert!
 
Topp