Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blogg utseende

seastart

Medlem
Noen som vet hvordan jeg kan lage bloggen min med for eks: noen "teasere" på fremmsiden, og ha en liten knapp som sier "read more" nede i hvert hjørne. finnes det noen slik funksjon i googles blogger, eller er jeg nødt til å ha en ny side da for hvert innlegg? grunnen til at jeg vil ha det slik, er at jeg liker ikke blogger med alt for mye info på frem siden. jeg synes de er u-oversiktelig (sorry det som blir fornærmet) og bloggen min tjener penger med adsense og da kommer "body" reklamen for langt ned på siden. bluss det ser mye rydigere ut.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ingen problem. Bare bytt til en blogg der du styrer koden selv. Som de på Wordpress.com. Helt gratis også. Hvis du absolutt MÅ ha blogspot/blogger/etc så er mulighetene svææææært begrenset - naturlig nok.
 

seastart

Medlem
takk skal du ha peterandrej, skal gjøre det neste gang jeg har tid, noe som er alt for lite av nå om sommeren. skal self linke til bloggen din som jeg er inne å leser på rett som det er.
 
Det finnes diverse plug inns som ordner dette for deg. Og mange av de forskjellige malene man bruker, viser i koden hvor man kan sette inn koden.
 
Topp