Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bloggcamp

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Andre webforumfolk på Bloggcamp nå i ettermiddag, eller er jeg den eneste som vil høre hva som rører seg i den verdenen?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har jeg ikke fått med meg. Hvor har dette blitt annonsert?

Kun via Facebook, Thomas Moen på Twitter og jungeltelegrafeposter tenker jeg. Her gjelder det å være i den utvalgte kretsen (som jeg neppe er, men klarte å overbevise sjefen om at jeg måtte få bli med - uten billett....).
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hehe, går sikkert an å tjene penger på en samling av e-postadresser hvor folk er spesielt opptatt av et visst emne, ja....
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Man kunne selvsagt ha gått mer i dybden på endel ting, men jeg synes det var både bra og nyttig.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg sitter nok ikke med samme inntrykk som rune69. Jeg synes det var overfladisk, lite matnyttig samt at det var både trangt og varmt der.

Det er selvfølgelig helt ok å bli påminnet noe av det man kan fra før, men det var rett og slett for lavt nivå på de fleste foredragsholderne.

Nina Furu derimot holdt meg på stolkanten og fikk min fulle oppmerksomhet.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Er nok riktig, Dag. Men jeg synes likevel det var endel gode momenter å høre. Rosabloggeren for eksempel - vi burde jo ha noe å lære av en som har 50 000 besøkende om dagen til en blogg om klær?
 
Topp