Kjapp og trygg hosting for Wordpress

BloggCamp'09

thomasmoen

New Member
Har gleden av å invitere alle på Webforumet til Europas første bloggfestival!

For mere informasjon se BloggCamp: Program.

Bruk gjerne tråden her til å komme med tilbakemeldinger og tips, jeg skal lytte og svare :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Neida, den er på forsida til VG den.

Konkurranse: Den som tipper nærmest antall deltagere på bloggcamp2009 får en webforumet.no button.
Fristen for å svare går ut kl1200 på fredag.

Forbehold: Konkurransen gjelder ikke hvis ikke Thomas vil offentliggjøre antall deltagere i etterkant.

Jeg tipper 250 stk. 70% med svææææære solbriller :D
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Undrer faktisk også på hva en slik WF-button er for noe?

Jeg tipper fullt hus.! Alle billetter blir solgt, og 35% med slike svææææære solbriller. :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Det her er en WF-button, vinneren får en slik en fritt tilsendt. Og det blir button nr.1., samleobjekt :D
Beklager den dårlige kvaliteten på bildet, den er helt fin i virkeligheten :)

WF_button.jpg
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg tipper 227 deltakere. Av disse:
- fem har store pupper og blondt hår (men ingen spiller inn porrfilm. snufs)
- 122 er fjortiser som vil ha store pupper og blondt hår (men spiller inn porrfilm etter to rusbrus)
- 150 er jenter av begge kjønn
- 100 er motebloggere
- 27 er skikkelig nerdebloggere og har lange diskusjoner om forskjellen på wp 2.7.1 og 2.7.2. (og om Ubuntu egentlig er UNIX-basert.. kanskje er det hele bare et stygt MS-knep?)
- ...og ingen av dem er jeg (er i sverige og spelar inn porrfilm)

Ang. solbrillefaktor så tipper jeg at tre jenter av uvisst kjønn bruker schwææære solbriller. Alle 3 er motebloggere, og Paris Hilton er idolet. Hvorfor bare 3 spør du??

Vel, det er meldt regn...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Du peterandrej? Hva er Wp 2.7.2 for noe,? og har det ikke alltid vært slik at mennesker mener Unix er Linuxbaser og ikke Linux Unix-basert?

Btw, Tonny! Den button var dritkul. En slik skulle jeg uten trøbbel vist frem til verden! ;)
 
Topp