Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blogger, Artikkel skriver

Yousite

New Member
Hei, jeg skal starte en ny nyhetside som handler om Sport, Økonomi, Politikk, Skole og Menn!
Nettsiden heter Yousite.no og blir Lansert 1.Februar.
Mitt Navn er Sander M.Bache og er Ansvarlig Redaktør.

Vi søker følgende stillinger :
- Salgskonsulent
- Blogger - Økonomi
- Blogger - Politikk
- Blogger - Skole
- Blogger - Menn
- Blogger - Sport

Alle Blogg-Stillingene er mer en Artikkel-skriver.

Alle plassene skal være på plass innen 29.Februar
Ta kontakt med smb@yousite.no for søknad
 

Yousite

New Member
Heihei

Lønnen vil bli diskutert, men jeg er sikker på at vedkommende vil være fornøyd med lønnen sin!
 

Ola96

Medlem
Er det en mulighet for at jeg som skoleelev? Ved ungdomsskolen kan bli artikkel skriver på f.eks 2 artikler i måneden? Eller 1 artikkel eller noe sånt. Da skolerelatert.
 

Yousite

New Member
Hei, Ola.
Ja siden du går i 10. klasse så kan du prøve deg den 1.måneden.
Men bare for å teste å se om du klarer deg bra nok, så får du nok ikke betalt den 1. måneden.
Vis vi liker det vi ser så skal vi ordne betaling.

Send en liten mail til kk@yousite.no , der du forteller om hvor gammel du er, hva du ønsker å skrive om osv...
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hei, Ola.
Ja siden du går i 10. klasse så kan du prøve deg den 1.måneden.
Men bare for å teste å se om du klarer deg bra nok, så får du nok ikke betalt den 1. måneden.
Vis vi liker det vi ser så skal vi ordne betaling.

Send en liten mail til kk@yousite.no , der du forteller om hvor gammel du er, hva du ønsker å skrive om osv...

Hvis artiklene som leveres er av god kvalitet kan dere godt betale for dette. Tidligere skrev du vel at det gjaldt ansettelse? Slike svar gjør meg skeptiske, egentlig.

Edit: ser det er nevnt 'månedslønn'. Kan du opplyse om dere er ute etter å ansette eller freelancere?
 
Sist redigert:
Topp