Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blogglisten-Nettavisen-blogg.no

metallian

Medlem
Som noen kanskje har fått med seg har mediehuset/nettavisen overtatt blogg.no

Dette betyr endel for de som har brukt nettavisen/side2 og blogglisten for trafikk og innlenker. Er en stund siden jeg brukte tid på det så det betyr ikke så mye for meg, men jeg synes det er litt rart at Nettavisen har bestemt seg for at bloggere utenfor blogg.no (dvs alle på wordpress f.eks) ikke lenger skal være interessante nok- det er ihvertfall slik jeg tolker det, men det er vel en helhetsvurdering av trafikk, annonsering og arbeid som ligger bak...
 

collection

New Member
Forstod heller ikke helt hva du mente. Er det noen som vet om Rafiq har solgt blogg.no til Nettavisen eller er det inngått noen form for samarbeid?
 

metallian

Medlem
Burde vært et komma der men setningen er fullt forståelig slik den står forøvrig ;-)

Fra blogg.no:

"Som dere kanskje har sett allerede har det skjedd en del forandringer på blogg.no. Bakgrunnen for disse endringene er at blogg.no har fått nye eiere og nå eies av Mediehuset Nettavisen. Driften av blogg.no vil fortsette som før, med de samme personene bak tjenesten, men du som blogger vil merke en hel del positive forandringer.

Mediehuset Nettavisen eier fra før av blant annet magasinene Side 2 og Side 3, avisen Nettavisen og blogglisten.no. Det betyr at våre bloggere nå for eksempel vil ha mulighet til å få innlegg vist på forsidene til Side 2, Side 3 og Nettavisen. Topplistene våre vil også ligge på forsidene til Nettavisen.no og Side2.no, og bloggshouts vil fra nå av også bli vist på alle sidene til Side 2 og på forsiden til Nettavisen - slik at dine innlegg når ut til mange flere enn før!"
 

metallian

Medlem
Forklaring del 1 av setning som ikke forstås: "Ja se det, men direktelinkene til den på nettavisen er jo fjernet...."= Dette betyr at direktelinkene til blogglisten som tidligere lå på nettavisen/side2 nå er fjernet


Forklaring del 2 av setning som ikke forstås: "men den er opdatert idag så er åpenbart i bruk enda ihvertfall."=dette betyr at siden er oppdatert med innhold idag så den er fortsatt i bruk.

Håper dette var forståelig, mer idiotvennlig klarer jeg ikke skrive det.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Håper dette var forståelig, mer idiotvennlig klarer jeg ikke skrive det.

I din iver etter å bruke f.eks. "den" istedenfor å skrive så andre forstår deg, har du glemt å skue mot deg selv når du tror du skriver "idiotvennlig".
 
Topp