Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blogglisten.no?

picxx

Well-Known Member
Er blogglisten lagt ned?
Får bare:
The page you are looking for is temporarily unavailable.
Please try again later.
jeg.
 

metallian

Medlem
Får ikke pinget fra bloggen idag heller, merkelig-funker fra andre. Blogglisten-koden ligger i footer den.... ikke noe porr/betting eller annet på bloggen som skulle bety noe heller....
 

testdriver

Ha det bra..
Generelt veldig mye nedetid hos blogglisten.no, men jeg tviler veldig sterkt på at de kommer til å legge den ned.
 

picxx

Well-Known Member
men jeg tviler veldig sterkt på at de kommer til å legge den ned.

Side2.no er jo bygd opp direkte fra API'en til blogglisten og både nettavisen og flere andre sider bruker jo API'en til blogglisten, så jeg tror nok heller ikke på noen snarlig nedleggelse.
Det kan derimot se ut som de har holdt på med noe oppgradering den siste tiden, så det kan jo være derfra problemene stammer?
 

zapotek

Medlem
En smule off topic: Noen som vet hvor mye trafikk det er å hente ved å ligge som topp 50 på Blogglisten?
 

picxx

Well-Known Member
En smule off topic: Noen som vet hvor mye trafikk det er å hente ved å ligge som topp 50 på Blogglisten?

Tonny svarte vel på dette i en annen tråd.
Husker jeg ikke feil var det litt trafikk, men kvaliteten var vel å sammenligne med twingly og annet møg.
 

Kassimaja

Geocacher
En smule off topic: Noen som vet hvor mye trafikk det er å hente ved å ligge som topp 50 på Blogglisten?

Fra selve topplisten er det no kikke all verden å hente, men nettavisen lager en artikkel omtrent hver måned med topplisten og litt beskrivelse av de forskjellige bloggene og der er det en del å hente.

Har selv en blogg som har blitt kastet ut av blogglisten på grunn av innhold, men jeg kommer fortsatt inn på topplisten og gjør det ganske godt i disse artiklene...;)
 

Knut

Medlem
Når du først har blitt lagt inn på den listen så pinges det vel automatisk?
Ihvertfall gjør det det hos meg, selv om jeg er kastet ut derfra. :)
 
Topp