Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bloggnettverk.

Hei Jeg har ett veldig fet målet i 2012. engang i dette året har lyst og starte mitt eget bloggnettverk. Har ett ganske genialtnavn som kan rette seg ut mot utlandskemarkedet også bloggtalk.co er det:)

så må Jeg finne enn måte og få installert alt dette i form av uvikler.
tenker ikke kjempe avansert bare ett fint og genialt tema, og slik at brukerene kan last ned de måte ønske:)
siden Jeg stiller merkenavnet (bloggtalk.co) såfall utvikleren stå for webhotell,

håper folk tar kontakt Jeg er veldig gira på dette her drømt og gjøre dette i egentlig min bloggkarriere:)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg sliter litt med å forstå hva du er på jakt etter her. Du skriver at du trenger noen til å utvikle et bloggnettverk og den biten er jo grei.

Men videre skriver du at du vil at brukerene skal kunne laste ned det de måtte ønske.

Betyr det at du skal selge ting via denne siden? Eller skal folk ha mulighet til å laste ned ting gratis?

Har du en side du kan vise oss som er slik som den du planlegger å utvikle?
 
Nei tenker litt som den svenske bloggnettverket Modebloggar, Fitnessbloggar, Hästbloggar| Myshowroom.se, Ja eller nei ikke last ned men mer og tilpasse folk ønsker som litt seomuligheter,fine layouter, sist men ikke minst at folk kan bruke sitt eget domenenavn fordi på de ulike tjenestene i norge så får man ikke bare den muligheten bare på ipublish som ikke er særlig vel brukt. husk at grunnen til at valgte bloggtalk.co var pga. vil satse litt mer større enn kun norge kanskje sverige,danmark osv.

håper noen tar kontakt dette er noe brenner for:) Godt nyttår folkens!
 

Self-Made.

Nybegynner
"har ikke tenkt så mye men kanskje få litt investorer ellers så har eventuellt litt egen kappital"
Hvis en først skal tenke tanken på investorer da er det en stor fordel med en representativ og nøye gjenomgått forretningsplan e.l.

En investor har ikke lyst å kaste bort sine penger på ord som "kanskje" m.m.

Hver uke startes mange bloggnettverk, allerede med involverte investorer og medieselskap eller dyktige utviklere - for å teste ut respons/trafikk noen uker/måneder...
 

Tony J

Alle skal få
Tar jeg feil nå, eller er bloggtalk norsk/engelsk? Uansett så ønsker jeg deg lykke til :)
 

Self-Made.

Nybegynner
blogg er det vel flere skandinaviske land som bruker (med 2 stk. "gg"), det er ingenting som er mer spennende på Internett enn å ha skapt noe som mange mennesker har nytte av daglig. Stå på! :) Se hva nettet har å tilby, skap nye nisjer eller store ting - lytt til dem som kommer med konstruktive ting og se hva medieselskapene har for strategi eller satsningsområder (så godt du kan). For hvert å skapes flotte og nyttige ting på nettet, det kan være en nordmann/kvinne eller utenlandske.

Alltid en god ide!
 
Sist redigert:

Speca

Medlem
Jeg ville nok utvilsomt ha lett etter ett mer skandinaviskt navn, men helst så ville jeg nok tenkt brand fremfor noe. Altså å kalt siden f.eks Maitrepse, Labarog, etc. Gi fullstendig blaffen i at det skal stå noe med blogg i linken, og deretter registrert .no,.se,.dk,.com etc. Men i det store og det hele begynner du i feil ende.

Driver man med produktutvikling, så skyver man bort hvordan ideen skal se ut til slutt, og dermed også ett navn. Ett prosjektnavn er dog helt greit, men det ender stort sett ALDRI opp med det til slutt.
 

xdex

Medlem
Blogg eller blog, jeg bruker dem begge, sammen med mange andre. God i Norsk eller ikke, hvem bryr seg, så lenge det endelige resultatet ikke er full av feil og mangler, når VG og Dagbladet kan ha skrivefeil i hytt å gevær, ja da skal jaggu forumposter få ha det også.

Det finnes vel allerede Norske "Blogg" Nettverk som du ønsker her, men, jeg må stille meg litt skeptisk selv om jeg skjønner ideen. Hvordan er kapital her? Jeg vet du sier du skal finne investorer, og ja, NÅ er den rette tiden. Men hvordan skal du legge dette fram for dem aner jeg ikke, når man kun står med en idè uten noen form for prototype (det går, men det er sjeldent man hører om folk som lyktes eller fikk kapital for luft).

Selv har jeg mye erfaring fra tidligere nettstedet bloggr.no som jeg solgte for en tid tilbake.

Her er noen forslag du kan tenke litt på,

1) Finn en god designer (Ja, en egen designer, ikke en utvikler som gjør design, da er det noe som ikke stemmer ett sted, med mindre noen kan nevne en dyktige utvikler som også gjør vanvittig gode design)

2) Finn en utvikler med erfaring, erfaring og MER erfaring, en som har laget mafiaspill har ikke erfaring.

3) Ikke bruk systemer som allerede finnes (wp/joomla) lag noe eget, dersom planen er å lykkes vil selskapet som eier dette stige vanvittig i verdi, langt mye mer enn hva det ville gjort for en enkel ferdig-løsning fra ikea.
 

RAH

Medlem
Blogg eller blog, jeg bruker dem begge, sammen med mange andre. God i Norsk eller ikke, hvem bryr seg, så lenge det endelige resultatet ikke er full av feil og mangler, når VG og Dagbladet kan ha skrivefeil i hytt å gevær, ja da skal jaggu forumposter få ha det også.

Det finnes vel allerede Norske "Blogg" Nettverk som du ønsker her, men, jeg må stille meg litt skeptisk selv om jeg skjønner ideen. Hvordan er kapital her? Jeg vet du sier du skal finne investorer, og ja, NÅ er den rette tiden. Men hvordan skal du legge dette fram for dem aner jeg ikke, når man kun står med en idè uten noen form for prototype (det går, men det er sjeldent man hører om folk som lyktes eller fikk kapital for luft).

Selv har jeg mye erfaring fra tidligere nettstedet bloggr.no som jeg solgte for en tid tilbake.

Her er noen forslag du kan tenke litt på,

1) Finn en god designer (Ja, en egen designer, ikke en utvikler som gjør design, da er det noe som ikke stemmer ett sted, med mindre noen kan nevne en dyktige utvikler som også gjør vanvittig gode design)

2) Finn en utvikler med erfaring, erfaring og MER erfaring, en som har laget mafiaspill har ikke erfaring.

3) Ikke bruk systemer som allerede finnes (wp/joomla) lag noe eget, dersom planen er å lykkes vil selskapet som eier dette stige vanvittig i verdi, langt mye mer enn hva det ville gjort for en enkel ferdig-løsning fra ikea.


Gode råd fra roaa her! Jeg ville absolutt sørget for å hatt med disse 3 punktene i min plan :)
 
Topp