Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bloggpost til wordpress

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har en venn av meg som eier en ganske stor blogg her i Norge, i en veldig liten og konsentrert nisje med veeldig pengesterke brukere. Bloggen har faktisk 2000 lesere daglig og har vanligvis 15-50 kommentarer på hvert eneste innlegg.

Vi forhandler nå om at jeg skal tre inn som bakman og monetize denne bloggen. Min første hindring er at den ligger på blogspot. Er det mye stress å overføre fra blogspot til wordpress uten å miste for mye brukere?

Kunne gjerne tenke meg at alle poster ble overført, samt at brukere ble automatisk redirectet..
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Er det mye stress å overføre fra blogspot til wordpress uten å miste for mye brukere?

Om du tenker innhold går du til manage-->import i wordpress, og du kan overføre poster, kommentarer og brukere.

Ellers regner jeg med du vet åssen en overfører et domene. :D
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
picxx forklarte jo fint hvordan du overfører ;)

kjør en meta refresh fra blogspot til nytt domene. Skal fungere, er gjort for å monetize på sedo hvertfall ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
alright, da skal jeg teste det i løpet av de nærmeste dagene! Må bare kjøre litt statestikkverktøy i noen dager for å se hvor mye av trafikken som er fra organisk søk. Var visst ikke engang statestikkverktøy på bloggen..
 

picxx

Well-Known Member
Var visst ikke engang statestikkverktøy på bloggen..

Blogger, eller blogspot, har ikke noe eget statverktøy nei. (wordpress.com har noe en kan kalle en stats)
Som bruker av disse bør en legge inn en 3.de parts stat teller.
 
Topp