Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blogrush + digg + + +

picxx

Well-Known Member
Kom over denne tråden her i stad:
https://www.webforumet.no/forum/viral-markedsf-ring/1895-anbefaling-av-blogrush.html

Ser ut som jeg tok meg litt vann over hodet i 2008, men får skylde på at en var ung(?) og dum(!).
Muligens er det en tanke sent med slike sider, men jeg liker fremdeles tanken på at webutviklere kan dele trafikk, bruke topplister, diggkloner, pinglister og annet for å dele trafikk. Akkurat derfor har jeg gjort om en av mine sider slik at den ligner (noe jævlig) på en diggklone. Den er derimot ikke helt "digg-aktig", for det er ingen plasser å stemme på innleggene og man trenger heller ikke nødvendigvis linke til en annen side.
Man kan rett og slett bare legge inn det en ønsker... kan se mer her:
PicxxNetwork | nytt fra internett

For de som allerede har lagt inn noe på siden har man også en linkkarusell som svirrer og går i bunn av siden. Alle de som har vært aktive på siden kan få lagt til link her (dofollow øffkårse). Dette kan du lese mer om her:
Få din link på PicxxNetwork | PicxxNetwork

Så var det dette med blogrush da. Ikke akkurat en blogrushklone, men heller en widget som i (nesten) sanntid oppdateres med de nyeste innleggene fra de som deltar i nettverket. For å delta i nettverket er alt man trenger å gjøre, lime inn widget'en på sin side, for deretter sende inn url til sin rss feed i skjemaet. Linker blir lagt til manuelt, så liten vits i å forsøke å "game" dette. Det vil også bli sjekket manuelt, så de som gamer her får bare en "fail" i panna og et skotupp i ræva.
Mer om dette nettverket kan du lese om her:
Få trafikk fra PicxxNetwork | PicxxNetwork
 
Topp