Kjapp og trygg hosting for Wordpress

blogspot.com vs .com

Frode

Medlem
2 spørsmål.

Hvor mye bedre er et .com domene i forhold til blogspot.com?

Og i så fall, hvis jeg bytter over en blogspot nettside til bare .com hva skjer med alle innlinkene som finnes fra før?

Kanskje teite spørsmål, men jeg tar sjansen ;)
 

pleb

Medlem
Jeg har spurt litt folk som driver i blogg-bransjen, og de fleste sier at det ikke er verdt å kjøpte deg et .com-domene til en blogspot-blogg dersom du allerede har en del innlinker fra før. Mye stress å få flyttet over.

Kjøp deg heller et domene og sett opp Wordpress på det.
 

Frode

Medlem
pleb, har maange innlinker så om jeg manuelt må flytte alle så er det liten vits. Tenkte bare om det hadde hjulpet meg en plass eller 2 opp hos G.

tonny, virker ikke som om det er noe problem.
 

picxx

Well-Known Member
Kan man redirecte en blogspot blogg til et nytt domene for evig?

Bare å legge inn en meta 301 redirect.
Værre blir det vel å redirecte individuelle poster om man f.eks. importerer til wordpress.
 

metallian

Medlem
Interessant spm dette her- har to blogger om fotball hos blogspot jeg vurderer å slå sammen til en på eget domene. Tipper det kanskje er 40-50 saker/artikler som er verdt å ha stående/beholde/flytte totalt..... er vel ikke mer enn et par timers jobb å flytte og redirecte når jeg har ny side oppe vil jeg tro. Dette er gullinfo pixx , sånn info jeg nå slipper sitte å søke/lete etter når jeg setter igang om litt :)

Google-trafikken er ikke voldsom, men kanskje 30-40 unike besøkende fra google om dagen ved null aktivitet er nå engang greit å ha i bunn etter bare noen måneder.
 
Topp