Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Boligkjøper hjelp

hansian

New Member
Hei jeg vurderer å starte et nytt firma. Jeg opplever at megler alltid er på selgers side i en boligkjøps-prosess. Og at meglers kunnskap om boligens tekniske tilstand enten er fraværende, eller ikke kommuniseres objektivt. Dette har ført til at flere har kommet i problemer i etterkant av et salg.
Mange opplever lenge etter kjøpet av boligen, at boligen hadde mangler de ikke følte de ble informert om av megler, tilstandsrapport, eller annen info i prospektet. Boligkjøps-prosessen går utrolig raskt. I et travelt liv er det vanskelig å få tid til å finelese prospekter. Begrenset kunnskap om byggtekniske ting, og markedet gjør at man ikke har forutsetning til å avdekke feil og mangler i løpet av en kort visning. Jeg ønsker å tilby en tjeneste hvor folk kan føle seg trygge på at de vet akkurat hva de byr på når de legger inn et bud på en bolig. Gi meg gjerne tilbakemeldinger på hva dere syns om prosjektet. Og jeg er høyst takknemlig om du tar deg tid til å svare på undersøkelsen under.
https://docs.google.com/forms/d/e/1...W-muZ4yiDy9HigKHN6doTvkQ/viewform?usp=sf_link
 

Chris M

Medlem
Nå kom det vel nye regler denne uken som gjør at selger i prakis sitter med det største ansvaret og risikoen. Så da spørs det om problemstillingen din er aktuell fortsatt?
 
Topp