Kjapp og trygg hosting for Wordpress

boligsiden.no

Bjørnar

Gründer
Hei,

Fikk has på dette domenet. Er det noe verdt? Har lite greie på tomme domener, og jeg sliter litt med tiden for tiden (!). Vet ikke om jeg skal selge det, men kunne vært interessant å vite omtrentlig hva det kan være verdt. Kommer det et sabla høyt bud, kan jeg heller vurdere det :)

Bjørnar
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Heh - jeg har vært involvert i selskapet som i sin tid drev siden (2000,2001) - de hadde en del kontakter ut til håndverkere m.m.
Selskapet gikk konkurs - domenet var ledig en stund, så registrert av en som var involvert i selskapet før konkursen - og den har nå visstnok blitt ledig.
Sjekk the wayback machine (Internet Archive Wayback Machine)..

Mye kjekt du kan gjøre med domenet - på sikt :)
 
T

Thomas

Guest
:)

Så du fikk domenet boligsiden.no rett foran nesa mi:) Jeg sendte inn søknad søndag kveld....og mandag trodde jeg det var på plass...men noen andre fikk det minutter foran!
 

Altberger

Medlem
neppe særlig mye..

sitter selv på div domener som kan minne om ditt - blant annet bygge-hus.no og firmasiden.no
Mitt høyeste bud på firmasiden.no er pt kr 3.000,- , en pris jeg ikke selger for!

Har selv erfart at så fremt du ikke har utviklet noe på domenet og har oppnådd et vist antall brukere så er det neppe verdt noe særlig heller.
Men så kan du jo ha griseflaks også da. Bing.no gikk jo for en pen sum lapper ;)

Men... hva med en byttehandel?
sjekk ut Domains for sale, buy domains : .com .net .org .biz .us .eu .info .no .any og se om du finner noen domener du liker. Om ja så kan du sende meg en pm for en nærmere prat.

ps; nei du kan ikke bytte mot promotemusic.org, firmasiden.no eller flaks.no. Men ellers er det fritt fram :)
 

Bjørnar

Gründer
Hei,

Jeg kommer til å utvikle noe selv på den siden. Langsiktige inntekter er jo bedre enn kortsiktige inntekter. Så får vi se hva som skjer med den, men noen konkurrent til Finn blir det i alle fall ikke ;)

Tråden kan således flyttes fra salgs-forumet.
 
Topp