Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Booking.com på TD

Frode

Medlem
Surfa litt rundt på TD og fant Booking.com som ny annonsør? Noen som vet noe mer om dette og som evt bruker de?

Med provisjon på 13 kroner per booking synes jeg det passet best i GS&S forumet…. burde vel være per klikk i så fall.
 

Martin R

Medlem
Hvis du tjener kun kr. 13,- pr. booking, da ville jeg heler ha kjørt kampanjen Trivago!

"-Provisjon: trivago betaler provisjon for hver gang en bruker gjør et hotellsøk og klikker på et hotell som sender brukeren videre til en bookingside-"

TradeTracker = kr. 3,20,- lead
Adservice = (Betaler mer)! ;)
 

Ole Avranden

utvandret
Er det noen som vet sånn ca. hvilke provisjon i % booking.com gir i forhold til kjøpesum som kunden betaler?

Jeg mener å huske at Booking ligger litt under Hotels i provisjon mot hotellene - ca 20-25% prosent.
Så en overnatting til 1000 kroner gir 56 i provisjon. Konverteringsraten lå litt høyere hos Hotels når jeg testet dem ut. Men det varierer nok i de forskjellige markedene, siden dekningen varierer.
 
Takk for tilbakemeldingen Ole.

Det virker som om hotels.com er det beste alternativet inntjeningsmessig, men det irriterer meg at de ikke har noen form for responsive widgeter, i hvert fall har de ikke det gjennom Tradedoubler slik jeg kan se.
 
Topp